Porównanie graficzne Rainbow Six: Siege - Xbox One vs. PlayStation 4 vs. PC

Serwis Digital Foundry przeprowadził analizę techniczną , próbując wychwycić jakieś znaczące różnice pomiędzy egzemplarzami na poszczególne platformy. Na wnioski nie musieliśmy długo czekać.
Digital Foundry jakiś czas temu wypuściło do sieci analizę techniczną . Z poniższych materiałów wynika, że wersja na PlayStation 4 jest praktycznie taka sama jak na Xbox One. Jedyną rzeczywistą różnicą jest rozdzielczość, ale poza tym gra wygląda na obydwu platformach tak samo dobrze
Fani mogą odetchnąć także z ulgą, jeśli zwracają uwagę na ilość klatek na sekundę. Rainbow Six: Siege zapewnia doznanie stabilnych 60 FPS-ów, przy czym ewentualne spadki są niezwykle rzadkie. Sytuacja trochę zmienia się w trakcie ogrywania trybu Terrorist Hunt, który domyślnie działa w 30 klatkach na sekundę.




Sprawa się pogarszawa, jeśli do zestawienia dodamy komputer stacjonarny. Ustawienia graficzne Rainbow Six: Siege w porównaniu do PC to "stabilne średnie". Efektem oczywiście jest to, że wersja na PC wygląda trochę lepiej.
Porównanie graficzne
Ilość klatek na sekundę