Sony pewne fantastycznej sprzedaży PlayStation VR
Richard Mark, dyrektor Sony PlayStation Magic Lab stwierdził, że fenomenalna sprzedaż PlayStation VR to tylko kwestia czasu. Z czego wynika ta pewność?
Mark w wywiadzie z serwisem Fortune przyznał, że Sony jest spokojne o sprzedaż nadchodzącego PlayStation VR. Dlaczego? Efekt kuli śnieżnej.
Nasi klienci są świadomi możliwości PlayStation VR i wprost nie mogą się doczekać aż dostaną urządzenie w swoje ręce. Jak już urządzenie trafi w końcu na rynek, niezdecydowane osoby zobaczą, jak ich przyjaciele się świetnie bawią w ramach wirtualnej rzeczywistości. Zadziała wtedy efekt kuli śnieżnej.
Jest jednak jeden problem, o którym Mark nie wspomina. Mianowicie zapomina, że PlayStation VR nie dostało jeszcze w gruncie rzeczy daty premiery. Oculus Rift także ma zaplanowaną premierę na pierwszy kwartał 2016 roku, podobnie jak HTC Vive, które pojawi się w kwietniu. Oznacza to, że szykuje się pojedynek na śmierć i życie pomiędzy poszczególnymi deweloperami, który zakończy się zwycięstwem prawdopodobnie tylko jednego systemu, do którego reszta deweloperów może zostać zmuszona się dostosować. Pamięta ktoś jeszcze konflikt HD DVD vs. Blu-ray? Z pewnością kluczową w pojedynku okaże się data premiery.