Amatorski remake gry Metal Gear Solid na silniku Unreal Engine 4 wygląda świetnie

Unreal Engine 4 to tak elastyczny, przyjazny w obsłudze i popularny silnik graficzny, że coraz więcej amatorskich projektantów gier i modderów z niego korzysta. Co byście powiedzieli na remake kultowego w oparciu o to oprogramowanie?
Shadow Moses to amatorski remake pierwszego , które pierwotnie ukazało się na pierwszym PlayStation i jest uważane za jedną z najlepszych, jak nie najlepszą grę na sprzęt Sony. Pewien modder korzystający z oprogramowania Unreal Engine 4 zdecydował się na stworzenie nowej wersji gry opartej o technologię Epic.
Projekt wygląda naprawdę bardzo dobrze. Alaska jeszcze nigdy nie wyglądała tak dobrze, nawet w oficjalnie odświeżonym Metal Gear Solid: The Twin Snakes na konsoli Nintendo Game Cube. Fanom cyklu poniższy filmik powinien pobudzić wyobraźnię, bowiem praca odwalona przez autora modyfikacji tylko pokazuje, jak duży potencjał leży w pierwszej odsłonie tej popularnej serii.




Niestety, Hideo Kojima odszedł z firmy Konami i prawdopodobnie nigdy nie doczekamy się oficjalnego remake'u na PlayStation 4, ale warto chociażby sprawdzić amatorski projekt gry i trzymać kciuki, aby autor doprowadził swoje przedsięwzięcie do końca.
pojawiło się na rynku w roku 1998 i rozkochało w sobie graczy. Tytuł dziś może pochwalić się średnią ocen na poziomie 94 punktów.