Już jutro darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
Gry
824V

PS4
Electronic Arts ujawniło co pojawi się w pierwszej darmowej paczce do , która pojawi się już jutro - 8 marca.
Poza poprawkami w balansie o których ostatnio mówiono (znerfienie Róży), pojawi się także nowa mapa - Aqua Center oraz nocna wersja The Great White North. Dodatkowo pojawią się nowe zadania w Backyard Battleground oraz dodatkowe ustawienia rozgrywki.
Dalsza część tekstu pod wideo

Figurka HASBRO Transformers Legacy F29915L0 (1 figurka)
0 zł
Kup teraz
139.99 zł

Kierownica COBRA Monte Carlo
0 zł
Kup teraz
399.99 zł

Figurka MARVEL Avengers Czarna Pantera F93365X6
0 zł
Kup teraz
49.99 zł

Kontroler POWERA Mass Effect N7
0 zł
Kup teraz
179 zł
Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
Nowe funkcje
- Dodaliśmy nową mapę trybu kooperacji i bitwy drużynowej, „Centrum wodne”, która może wydawać się znajoma, ale tylko z pozoru!
- Dodaliśmy nocną wersję mapy „Wielka Biała Północ„ do „Bitwy o teren”.
- Dodaliśmy misje poszukiwawcze do podwórkowego pola bitwy.
- Dodaliśmy misje botów i doniczek do podwórkowego pola bitwy.
- Dodaliśmy obrazy wariantów postaci do interfejsu grupy.
- Opcje świata pokazują teraz wszystkich znajomych, którzy grają w PvZ, a nie tylko tych, których możecie zaprosić.
- Dodaliśmy klasyczne ustawienia w opcjach zmiany głównego przycisku strzelania (tylko na PS4).
- Dodaliśmy suwak dokładności celowania, aby umożliwić wam osiągnięcie większej precyzji w szybkości celowania (w PC opcja ta została podzielona na czułość myszy i kontrolera).
- Dodaliśmy możliwość wyboru pomiędzy przytrzymywaniem przycisku i przełączaniem przycisku, aby wycelować.
- Dodaliśmy opcję wyrzucenia gracza do tablicy wyników w grze (tylko do tych zarządzanych przez graczy).
- Dodaliśmy poziomy trudności do menu pauzy w niektórych trybach.
- W grach prywatnych domyślnie włącza się publiczny czat.
- Dodaliśmy możliwość wyświetlenia tablicy wyników, gdy wasza postać zostanie pokonana.
Ważne naprawy
- Skróciliśmy długość licznika czasu pomiędzy rundami w grach wieloosobowych.
- Imp zdobywa punkty doświadczenia, gdy jest pod postacią Mecha.
- Gracze widzą spersonalizowane podwórka innych graczy, gdy na nie wchodzą.
- Gracze widzą statystyki innych graczy, gdy odwiedzają ich podwórka.
- Poprawiliśmy dźwięki głównej broni czosnkowego drona.
- Ustawienie interfejsu na opcję „Jasny” ukrywa licznik PD.
- Duże ulepszenia animacji wyświetlanych po trafieniu.
- Mnóstwo poprawek błędów i jakości.
Zmiany w balansie
Ogólne
- Poprawione ulepszenie regeneracji dla wszystkich postaci.
- Poprawiliśmy wszystkie reakcje na trafienie dla graczy i SI.
Róża:
- Całkowita zmiana klasy Róży – wraca do roli wsparcia.
- Zmniejszyliśmy liczbę punktów zdrowia Róży.
- Duże zmiany do jej umiejętności naprowadzania – nie działa na dużych odległościach; gracz musi poprowadzić cel, aby w niego trafić.
- Nieco mniejsza szybkostrzelność magicznego ostu.
- Ofiara uwięziona w pętli czasowej jest tam o wiele krócej.
- Zmieniliśmy działanie ukozowienia – obrażenia nie przerywają czaru, a cele są pod tą postacią nieco krócej.
- Zwolniliśmy warianty Róży (ognistą i lodową) podczas ładowania broni, aby była bardziej podatna na obrażenia.
Cytryn:
- Nieco mniejsze laserowe obrażenia Imprezowego Cytryna.
Kukurydz:
- Musieliśmy poprawić umiejętności Kukurydza jako wojownika na pierwszej linii – zwiększyliśmy jego zdrowie i obrażenia zadawane z dużej odległości.
- Mniejsze obrażenia zadawane przez Imprezowego Kukurydza.
Pożeracz:
- Krótszy czas przeżuwania po ucieczce (np. twoja ofiara uciekła za pomocą umiejętności takiej jak młot pneumatyczny)
- Opóźnienie regeneracji pożeracza jest takie samo jak u wszystkich postaci.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że regeneracja zdrowia Dzikiego Pożeracza nie pasowała do jego broni. Regeneruje się nieco szybciej i wcześniej.
- Dłuższy czas odnowienia tęczowego przeniesienia Pożeracza-Jednorożca.
- Dłuższy czas odnowienia mazi.
Kaktus:
- Kaktus Zen zadawał zbyt duże obrażenia – musieliśmy je nieco zmniejszyć i zmienić przeładowywanie broni.
Imp:
- Zmiany dla Impa polegały na tym, by stał się nieco bardziej odporny, gdy nie jest Mechem. Poprawiliśmy też jego główną broń.
- Większe zdrowie dla Impa.
- Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że Imp nie mógł otrzymywać obrażeń podczas rozmowy telefonicznej pod postacią Z-Mecha (teraz jest nietykalny tylko wtedy, gdy pojawia się jasny promień).
- Imprezowy Imp zadaje mniejsze obrażenia.
Supermózg:
- Nieco krótszy czas odnowienia super ultra kuli i super multi kuli.
- Lekko przyspieszone turboobroty kosztem mniejszego pancerza podczas ich wykonywania.
- Usunęliśmy rozkład z legendarnego wskaźnika Toksycznego Mózga.
- Mniejsze obrażenia dla Imprezowego Mózga.
Kapitan Siwobrody:
- Chcieliśmy, żeby Kapitan Siwobrody zadawał podobne obrażenia co Kaktus, ale nieco mniejsze, ponieważ zdobywa też punkty za strzały piracką śrutówką z bliskiej odległości.
- Większa prędkość ruchu beczki kapitana, gdy nie jest podpalona.
- Mniejsze obrażenia dla Kapitana Imprezowicza.