Uncharted 4: Kres Złodzieja pożycza skradanie z The Last of Us

Naughty Dog w trakcie produkcji swoich gier, tworzy również różne mechaniki, więc wydaje się, że nie jest niczym specjalnym, że studio czasami ponownie wykorzystuje swoje własne koncepcje. Tak jest z , w którym pojawi się pożyczone z The Last of Us skradanie się.
The Last of Us wprowadziło graczy w skradanie się, które nie było dotychczas obecne w serii Uncharted. Odpowiedzialny za mechanikę Waylon Brinck wyjaśnił, jak Naughty Dog zaimplementowało w znaną z The Last of Us mechanikę skradania się.
Przeciwnicy są mądrzejsi. Wzięliśmy wiele elementów skradania się z The Last of Us, aby dać posiadaczom Uncharted 4: Kres Złodzieja więcej możliwości taktycznych. W gruncie rzeczy możecie już całkowicie uniknąć walki z większością wrogów w grze.




Sama sztuczna inteligencja została poprawiona na tyle, że będzie próbowała przewidzieć, co zrobi gracz. O staniu w miejscu i strzelaniu do nadbiegających wrogów możemy zapomnieć.
Nie chcieliśmy gry, w której skryjecie się za kanapą i będziecie się tylko wychylać, aby oddać strzał. Chcemy, abyście wykorzystywali środowisko i próbowali przechytrzyć stojących wam na drodze przeciwników oraz byli ciągle w ruchu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.