Na PS4K gry muszą działać w minimum 1080p. Spadki FPS-ów będą niedozwolone

Technologie
1774V
Na PS4K gry muszą działać w minimum 1080p. Spadki FPS-ów będą niedozwolone
Andrzej Ostrowski | 20.04.2016, 20:03

Wczoraj pisaliśmy o specyfikacji technicznej PS4K, o której poinformował serwis GiantBomb. Dziś wypłynęła informacja dotycząca gier, a konkretnie tego, czym produkcje na PS4 i PS4K będą się różniły.

Z wczorajszej informacji dowiedzieliśmy się, czym na pewno różnić się nie będą. Te same tryby, te same dodatki, a także tak samo działający tryb wieloosobowy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nie znaczy to jednak, że nie będzie żadnych różnic. Wygląda na to, że będą dotyczyły przede wszystkim grafiki. Mianowicie z dokumentów, o których napisał serwis GiantBomb, wynika, że Sony chce, aby wszelkie gry, które w założeniu mają wykorzystać moc PS4K, działały w minimum 1080p. Zejście poniżej tej granicy będzie niedozwolone.

Dodatkowo gry na PS4K nie mają prawa działać w niższej ilości klatek niż ich odpowiedniki na PS4. Przykładowo, mający czasami problemy z ilością klatek na sekundę Wiedźmin 3: Dziki Gon, nie będzie mógł działać na PS4K gorzej niż na PS4. Oznacza to między innymi to, że Sony zaczyna walczyć z podkręcaniem grafiki kosztem ilości klatek na sekundę.

 

Źródło: http://www.pushsquare.com/news/2016/04/sony_is_making_1080p_a_requirement_for_neo_mode_games_on_ps4k

Komentarze (48)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper