Battlefield 1 - 3D Spotting i Auto Heal nie zostaną usunięte z gry

W zeszłym miesiącu niektórzy szczęśliwi gracze mieli okazję wypróbować dzięki zamkniętej alfie. Po testach gracze pytali DICE, co zostanie usunięte, a co zostanie poprawione. Chodzi tu elementy takie jak automatyczne leczenie lub tak zwany "3D Spotting". Producent gry postanowił odpowiedzieć.
Za pośrednictwem Twittera producent gry, David Sirland, został zapytany, czy "3D Spotting" i automatyczne leczenie zostanie usunięte z .
O ile automatyczne leczenie, standard wielu gier FPS, nie wymaga za wielu wyjaśnień, to pod hasłem "3D Spotting" kryją się wyświetlane nad głowami graczy znaczniki, dzięki którym przykładowo widzimy kolegów z drużyny przez ściany. Problem polega na tym, że w ten sposób - zależnie od dystansu - możemy dostrzec też wrogów. Część graczy to denerwuje, gdyż wiedząc, jak ustawia się znacznik, można bez większego problemu celować przykładowo w głowę, nie widząc nawet sylwetki przeciwnika.




Ze słów Sirlanda wynika, że ani automatyczne leczenie, ani "3D Spotting" nie zostaną usunięte gry. Doczekają się jednak licznych poprawek w stosunku do poprzednich gier DICE.
Was it in the alpha? Then you could more or less be guaranteed it stays in some form for release (but modified)
— David Sirland (@tiggr_) July 29, 2016
It's clear there are several bugs with passive, its way over the top atm.
— David Sirland (@tiggr_) July 29, 2016
Jako przyczynę zaimplementowania pasywnego dostrzegania przeciwników, Sirland podaje, że DICE nie chce, aby gracze musieli wciskać dodatkowe przyciski w trakcie wymiany ognia.
That is _after_ targets are close, aquired and in _clear_ view. Initial delay etc missing
— David Sirland (@tiggr_) August 2, 2016
Biorąc pod uwagę, że wciąż jest w produkcji, jeszcze wiele się zmieni do 21 października, czyli dnia premiery gry.