THQ również powalczy z rynkiem wtórnym
Wygląda na to, że THQ postanowiło podążyć śladami Electronic Arts, rozpoczynając wraz z premierą UFC Undisputed 2010, walkę z rynkiem wtórnym. W jaki sposób?
Wygląda na to, że THQ postanowiło podążyć śladami Electronic Arts, rozpoczynając wraz z premierą UFC Undisputed 2010, walkę z rynkiem wtórnym. W jaki sposób?
W UFC Undisputed 2010, którego premiera zaplanowana jest na 28 maja, znajdziemy specjalny kod, który będziemy musieli wprowadzić, aby móc grać online. Oznacza to tylko tyle, że osoby, które zakupią tytuł w kolejnym obiegu będą pozbawione opcji szarpania po Sieci. Chyba, że wyłożą za taką możliwość dodatkową kasę.
„Kody pozwalające na dostęp do trybów online, będą dostępne dla osób, które zakupiły grę w drugim obiegu, za cenę 5 dolarów.”
- możemy przeczytać w oficjalnej notatce prasowej. Wygląda więc na to, że moment w którym kolejni producenci skorzystają z takiego rozwiązania jest tylko kwestią czasu. Zauważcie, że o ile Ubisoft i EA dosyć głośno opowiadają o swoich projektach, tak THQ zrobiło to trochę w cieniu, jakby obawiając się reakcji fanów. Czy takie rozwiązania będą opłacalne, pokażą dopiero wyniki sprzedaży.