Marcus Rivers wygryzie Kevina Butlera?
Kampania reklamowa PlayStation 3, w której pierwsze skrzypce gra postać Kevina Butlera cieszy się wśród graczy ogromną popularnością. Nic więc dziwnego, że Sony już planuje podobną akcję w przypadku PSP. Wygląda jednak na to, że Butler pójdzie tym razem w odstawkę…
Kampania reklamowa PlayStation 3, w której pierwsze skrzypce gra postać Kevina Butlera cieszy się wśród graczy ogromną popularnością. Nic więc dziwnego, że Sony już planuje podobną akcję w przypadku PSP. Wygląda jednak na to, że Butler pójdzie tym razem w odstawkę…
Twarzą nowej kampanii reklamowej skupiającej się na wypromowaniu przenośnej konsoli Sony, będzie Marcus Rivers, postać 12-letniego fanboya Sony o specyficznym podejściu do świata. Sony zdecydowało się na taki krok, ponieważ w przypadku PSP firma celuje w znacznie niższy target wiekowy. Co jednak najciekawsze, Butler również pojawi się w kilku nowych epizodach, pełniąc swoją etatową rolę – eksperta od wszystkiego.
W pierwszej reklamie, której premiery możemy wyczekiwać w nadchodzących tygodniach, Marcus Rivers pyta Butlera, dlaczego ten nie wspomina nigdy o PSP. Ostatecznie nie daje mu jednak nawet dojść do słowa, bowiem zaczyna marudzić na dzieciaki w szkolnym autobusie, nazywając je noobami grającymi w gry na telefonach komórkowych. Do czego prowadzi go ten monolog? Butler oznajmia nastolatkowi, że PSP potrzebuje bohatera takiego jak on i postanawia zatrudnić go w Sony.
Aby nie psuć Wam zabawy z poznawania kolejnych spotów dodam tylko, że pierwsze dwa skupią się na promocji ModNation Racers oraz Metal Gear Solid: Peace Walker. Czas pokaże, czy Marcus Rivers zdoła pobić renomę znakomitego Butlera.