Diablo 3. Aktualizacja 1.18 - lista zmian

Diablo 3 zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Blizzarda, otrzymało aktualizację 2.5.0 (na konsolach to 1.18), która powinna być od południa dostępna do pobrania. Poza wieloma poprawkami i zmianami w balansie, w grze pojawia się wyczekiwana przez wielu zbrojownia.
Czym jest zbrojownia? Miejscem w którym będziemy mogli przechowywać do pięciu zapisanych zestawów uzbrojenia jednocześnie. Znajdziemy ją w każdym mieście, dzięki temu niezależnie od rozdziału, będziemy mogli wybrać jeden z zestawów uzbrojenia, który będzie pasował nam pod to, co aktualnie zamierzamy robić w grze, obojętnie czy wybierzemy Szczeliny, Zadania czy po prostu będziemy chcieli sobie pograć bez większego sensu.
Sezony w Diablo 3 już w kwietniu




Kolejną nowością jest składzik na materiały rzemieślnicze. Dzięki temu, zebrane materiały potrzebne kowalowi do wykuwania osprzętu nie będą zaśmiecały nam miejsca w naszej skrzyni. Dostęp do skrytki znajdziemy na ekranie naszego ekwipunku. Zmiany, które pojawiły się wraz z aktualizacją Diablo 3 do wersji 2.5.0, Blizzard postanowił zaprezentować nam na filmie, który znajdziecie poniżej.
Diablo 3 - aktualizacja 2.5.0
A poniżej - pełna lista zmian aktualizacji 2.5.0 dla Diablo 3 na PS4.
OGÓLNE
Nowa funkcja: Zbrojownia
- Dzięki Zbrojowni gracze mogą teraz zachować do pięciu różnych konfiguracji każdej postaci.
- Funkcja ta jest dostępna w miastach w obrębie wszystkich aktów.
Nowa funkcja: Składzik na materiały rzemieślnicze
- Poczynając od aktualizacji 2.5.0, wszystkie podnoszone lub odzyskiwane materiały rzemieślnicze będą pojawiać się w osobnej zakładce składziku, zwalniając w ten sposób miejsce w skrytce.
- Zakładka ta jest dostępna z poziomu okna Ekwipunku.
KLASY
Krzyżowiec
- Blask Tarczy
- Runa Boski Werdykt została zaktualizowana, dzięki czemu jej efekt drugorzędny wpływa na cel, nawet jeśli ten jest niewrażliwy na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.
Barbarzyńca
- Fala Sejsmiczna
- Runa Łoskot będzie odtąd zużywać pozostałą furię, aby zwiększyć premię do obrażeń z upływem czasu o 15% obrażeń od broni za każdy wydany punkt furii.
Łowczyni Demonów
- Przebicie – Rykoszet
- Naprawiono błąd, który powodował, że mogło nie dojść do drugiego odbicia noża zapewnianego przez tę runę, jeśli przeciwnicy stali zbyt blisko siebie.
PRZEDMIOTY
Ogólne
- Pierwotne starożytne przedmioty
- Nowe przedmioty legendarne i z zestawów mogą teraz okazać się przedmiotami pierwotnymi starożytnymi.
- Są one dużo rzadsze niż przedmioty starożytne i losują zawsze najwyższe wartości statystyk dla wszystkich afiksów przedmiotów starożytnych, w tym dla mocy legendarnych.
- Uwaga: Przedmioty pierwotne starożytne zaczną być dostępne dopiero wtedy, gdy jedna z postaci na koncie gracza osiągnie 70 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo.
- Przedmioty te zostaną odblokowane osobno dla postaci w trybach zwykłym i hardkorowym, a także dla postaci sezonowych i niesezonowych.
- Statystyki tych przedmiotów zostaną dopasowane do klasy waszej postaci w momencie ich zdobycia.
- Z pierwotnych starożytnych przedmiotów będzie można odzyskać 15 zapomnianych dusz.
- Są one dużo rzadsze niż przedmioty starożytne i losują zawsze najwyższe wartości statystyk dla wszystkich afiksów przedmiotów starożytnych, w tym dla mocy legendarnych.
- Nowe przedmioty legendarne i z zestawów mogą teraz okazać się przedmiotami pierwotnymi starożytnymi.
- Przedmioty starożytne
- Można teraz odzyskać z nich 3 zapomniane dusze.
Przedmioty legendarne
- Serce Szronu
- Zwiększono szansę na zadziałanie mocy przedmiotu legendarnego na zamrożone cele z 10% do 20%.
- Silnorękie Karwasze
- Premia do obrażeń zapewniana przez ten przedmiot jest teraz naliczana przy odrzuceniu, a nie po wylądowaniu przez wroga.
- Wydłużono czas trwania premii do obrażeń do 6 sekund.
Przedmioty klasowe
Krzyżowiec
- Dziedzictwo Rolanda
- Premia za 4 elementy zestawu
- Zwiększono premię do obrażeń przyznawaną za każde użycie Zamaszystego Ataku i Pchnięcia Tarczą z 1250% do 2500%.
- Premia za 4 elementy zestawu
Mnich
- Przychylność Iny
- Premia za 6 elementów zestawu
- Zwiększono premię do obrażeń za każdego Mistycznego Sojusznika ze 100% do 125%.
- Premia za 6 elementów zestawu
Szaman
- Nawiedzenie Zunimassy
- Premia za 6 elementów zestawu
- Zwiększono z 1500% do 2500% premię do obrażeń otrzymywaną na 8 sek., gdy wrogowie zostają trafieni umiejętnościami wykorzystującymi manę.
- Premia za 6 elementów zestawu
Czarownica
- Opus Magnum Delsere
- Premia za 2 elementy zestawu
- Użycie Tajemnej Kuli, Tornada Energii, Eksplozji Energii, Magicznego Pocisku, Porażającego Impulsu, Widmowych Ostrzy i Fali Mocy skraca teraz czas odnowienia Spowolnienia Czasu o 3 sek. zamiast 2 sek.
- Premia za 4 elementy zestawu
- Zwiększono redukcję obrażeń z 50% do 60%.
- Premia za 6 elementów zestawu
- Zwiększono obrażenia otrzymywane przez przeciwników znajdujących się pod wpływem efektów Spowolnienia Czasu z 2500% do 3500%.
- Premia do spowolnienia i obrażeń utrzymuje swój efekt na przeciwnikach przez 5 sek. po tym jak opuszczą sferę Spowolnienia Czasu.
- Zwiększono obrażenia otrzymywane przez przeciwników znajdujących się pod wpływem efektów Spowolnienia Czasu z 2500% do 3500%.
- Premia za 2 elementy zestawu
Łowczyni Demonów
- Święte Groty
- Przebicie pozwala na rzut dwoma dodatkowymi nożami.
Zmieniono działanie niektórych przedmiotów.
- Golibroda
- Broń jest teraz ceremonialnym nożem, a nie sztyletem, dzięki czemu może zadawać te same obrażenia co inne przedmioty dla szamana.
- Ponadto wprowadzono premię do obrażeń zadawanych przez ostatni wybuch mocy legendarnej tego przedmiotu.
- Moc legendarna tego przedmiotu zostanie również zaktualizowana w Kostce Kanaiego, jeśli już została pozyskana.
- Broń jest teraz ceremonialnym nożem, a nie sztyletem, dzięki czemu może zadawać te same obrażenia co inne przedmioty dla szamana.
- Uzdrowienie Manalda
- Efekt zadawania obrażeń z Uzdrowienia Manalda będzie teraz aktywowany przy atakowaniu celu także przez przywołańce czarownicy, takie jak Hydra.
- Zmniejszono o 25% liczbę efektów proceduralnych generowanych przez podtrzymywane umiejętności, gdy bohater korzysta z Uzdrowienia Manalda.
- Iluzoryczne Buty
- Teraz pozwalają graczowi przechodzić przez przeciwników i moc afiksu Mur podczas używania Dzikiej Szarży, Tornada, Ostrzału i Porywistej Szarży.
Poprawki błędów
- Dziedzictwo Raekor
- Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów tego zestawu nie wzmacniała obrażeń od Trzęsienia Ziemi.
POTWORY
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy elitarni z afiksem Moloch otrzymywali normalne obrażenia od Spowolnienia Czasu użytego przez postać posiadającą zestaw Opus Magnum Delsere.
TRYB PRZYGODOWY
Głębokie Szczeliny
- Zmieniono częstotliwość występowania pewnych typów map w Głębokich Szczelinach.
- Jaskinie, Podziemia Twierdzy i Archiwa Zoltuna Kulla będą występować rzadziej.
- Kąsające Piaski, Butwiejący Las, Pandemonium, Katedra w Tristram, Krater Arreat i Kraina Wyklętych będą występować częściej.
- Zalany Kanał i Zachodnia Marchia nie będą już pojawiać się na pierwszym poziomie Głębokich Szczelin.
- Liczba kozłoludów włóczników oraz szkieletowych łuczników w Głębokich Szczelinach została zmniejszona w niektórych grupach przeciwników.
Podziemia Zestawów
- Świętokradcza Esencja
- Pole znajdujące się w prawym górnym rogu podziemi zastąpiono takim, które zapewnia więcej miejsca na pojawianie się potworów.
- Pancerz Akkhana
- Zmniejszono z 12 do 10 liczbę wymaganych trafień Skazaniem grup złożonych z przynajmniej 10 przeciwników.
- Opus Magnum Delsere
- Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić Spowolnieniem Czasu z 30 do 20, ale zwiększono liczbę wymaganych trafień z 3 do 4.
- Fortel Uliany
- Zmniejszono z 21 do 15 minimalną liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić pojedynczym użyciem Eksplodującej Dłoni, aby zrealizować pierwsze zadanie dodatkowe, ale zwiększono wymaganą liczbę powtórzeń trafienia z 3 do 4.
Zlecenia
- Usunięto premiowane akty.
- Wraz z tą zmianą wykonanie pięciu zleceń w dowolnym akcie poskutkuje przyznaniem dużej skrzyni horadrimów, zawierającej takie same nagrody co skarby horadrimów i premiowe.
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych grupach Kultystów Trójcy w Głębokich Szczelinach pojawiała się nieprawidłowa liczba sług.