Blur wraca na "stare śmieci"
Nie tak dawno w Sieci zadebiutowała reklama, w której producenci Blur, postanowili ponabijać się trochę z Mario Kart i podobnym mu tytułom. Wygląda jednak na to, że kampania reklamowa ponownie wraca do swoich korzeni – skąpo odzianych modelek.
Nie tak dawno w Sieci zadebiutowała reklama, w której producenci Blur, postanowili ponabijać się trochę z Mario Kart i podobnym mu tytułom. Wygląda jednak na to, że kampania reklamowa ponownie wraca do swoich korzeni – skąpo odzianych modelek.
W najnowszych dwóch filmikach, które mają wypromować produkcję Bizarre Creations we Francji, urodziwe obywatelki tego kraju, prężą się, wyginają, pojękują a nawet ciągną za włosy, podczas emocjonujących sesji w towarzystwie Blura. Oczywiście kamera nie omieszkała pokazać nam niewątpliwych walorów wspomnianych modelek. Dla przypomnienia dodam, że nie jest to pierwszy taki wyskok ze strony producentów gry. Jakiś czas temu na sesjach zdjęciowych i filmach promujących Blur, wystąpiły modelki Maxima, a nie tak dawno Danica Patrick, kobitka startująca w wyścigach samochodowych, opowiadała nam o regułach, jakimi rządzi się gra.