Spider-Man nie będzie działał w 60 FPS

Spider-Man wykorzysta dodatkową moc PlayStation 4 Pro. Jeśli jednak oczekiwaliście znacznego wzrostu liczby wyświetlanych klatek animacji to mamy dla Was złe wieści.
Spider-Man działa na autorskim silniku graficznym studia Insomniac nazwanym po prostu Insomniac Engine. Twórcy zrobią użytek z większej mocy PS4 Pro i zaoferują graczom rozdzielczość 4K skalowaną za pomocą techniki Temporal Injection. Jeśli nie posiadacie odpowiedniego telewizora to możecie liczyć na supersampling, który i tak upiększy dla Was grę.
Spider-Man będzie mógł się przebierać w inne kostiumy




Spider-Man w kwestii animacji postawi na stabilne 30 klatek na sekundę. Niezależnie od posiadanego przez Was modelu konsoli. Twórcy skupiają się na maksymalnym dopieszczeniu obu wersji i nie biorą pod uwagę wartości 60 klatek animacji. Trudno się dziwić - gry osadzone w otwartym świecie bardzo obciążają CPU, które jest wąskim gardłem konsol obecnej generacji. Cierpi na to nawet Xbox One X, który w przypadku Destiny 2 również z podobnego powodu nie zaoferuje wyższej wartości framerate'u względem PS4 i PS4 Pro.
Spider-Man - E3 2017 zwiastun z elementami rozgrywki