7 Days to Die otrzymało ogromną aktualizację do wersji 1.14

Gry
3311V
7 Days to Die otrzymało ogromną aktualizację do wersji 1.14
kalwa | 29.06.2017, 15:23
PS4

7 Days to Die doczekało się kolejnej ogromnej łatki. Aktualizacja z okazji lata poprawia nie tylko błędy, ale dodaje też kilka nowości. Pełną listę zmian znajdziecie w rozwinięciu.

7 Days to Die to strzelanina nastawiona na walkę w świecie opanowanym przez zombie. W poprzedniej aktualizacji gra doczekała się wielu poprawek w temacie rozgrywki, stabilności gry czy nawet oprawy audiowizualnej. Pełną listę zmian w aktualizacji do wersji 1.12 znajdziecie pod poniższym linkiem.

Dalsza część tekstu pod wideo

7 Days to Die. Lista zmian i poprawek w wersji 1.12

Nowa łatka dla 7 Days to Die jest już dostępna. Twórcy przygotowali nie tylko listę zmian, ale również zrzuty przedstawiające niektóre z nich. Poprawiono jakość efektów pogodowych i oświetlenie w poszczególnych porach dnia. Te zmiany zadziałają również na starych zapisach. Poniżej znajdziecie próbkę.

Poprawiono też interfejs odpowiedzialny za tworzenie przedmiotów w warsztacie. Ma to pozwolić na tworzenie przedmiotów lepszej jakości. Połączenie dwóch takich samych przedmiotów skutkować ma podniesieniem jakości - tyczy się to narzędzi i uzbrojenia. Oprócz tego możliwe jest naprawianie przedmiotów poprzez użycie przedmiotów gorszej jakości. Ponadto warsztat można rozmontować.

Zmiany tyczą się też łupów zdobywanych z resztek zombie. Od teraz zbieranie ich działa tak samo, bez względu na to czy przeszukujemy zwłoki czy jedynie resztki.

Zmiany wymagające nowego zapisu

Oprócz tego pojawiły się zmiany, których doświadczymy już jedynie na nowym pliku zapisu. Nowa łatka wprowadziła do gry ponad 50 nowych przedmiotów, ale niestety nie dostaniemy ich na naszym starym zapisie - konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Są to nowe rośliny, złom czy elementy ubioru. Pojawiło się ponad 100 nowych klocków mających ułatwić budowanie nowych konstrukcji takich jak mosty, celi (dokładnie mówiąc chodzi o drzwi), neony, czy klocki o gładkich krawędziach. Możliwe jest budowanie domków na drzewach i kładek.

Nowa aktualizacja usprawnia model uprawiania ziemi. Pojawił się użyźniacz i nowe rodzaje nasion. Nie zabrakło też nowych przepisów - tych pojawi się ponad 60. Wprowadzono też Stację Chemiczną, na której szybciej stworzymy te same przedmioty, które możemy tworzyć przy ognisku.

Poczyniono też zmiany w temacie rozwijania umiejętności. Zmniejszyły się ilości doświadczenia wymagane do zwiększenia poziomu danej umiejętności oraz dodano nowe, związane również ze Stacją Chemiczną. To tyle jeśli chodzi o zmiany. Więcej zrzutów ekranu ukazujących nowości znajdziecie w poniższej galerii.

Teraz czas na poprawki jakie pojawiły się w 7 Days to Die za sprawą nowej aktualizacji.

Rozgrywka:

  • Naprawiono błąd powodujący, że w jednym z podstawowych zadań samouczka wymagane było więcej drewna niż konieczne jest do zbudowania Wooden Club.
  • Naprawiono błąd powodujący, że podczas ulepszania drzwi były one blokowane przez zombie.
  • Zlikwidowano problemy ze wstawaniem po kucnięciu w tunelu 2x1.
  • Usunięto błąd powodujący, że rzucane przedmioty wyrzucane były dalej i szybciej niż było to zamierzone.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rośliny Yucca dawał dodatkowy owoc po tym jak się w nie strzeliło.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zdobycie materiałów ze zwierząt było możliwe jeszcze przed oskórowaniem/wypatroszeniem ich.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przetapianie broni nie dawało nowych materiałów.
  • Naprawiono błąd pozwalający na upuszczenie narzędzi podczas interakcji z ogniskiem bądź piecem kowalskim.
  • Naprawiono błędy ze znacznikami.
  • Naprawiono błąd związany z nabywaniem mosiądzu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niemożliwe było zebraniu plonu kukurydzy jeśli zaczęło się od dołu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że bomby lądowały u stóp gracza kiedy ten nimi rzucał.

Oprawa audiowizualna:

  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre z bloków były niewidoczne z danej strony jeśli dokonało się ulepszenia ich.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem tekstur krzaków bawełny.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem ekwipunku na graczach.
  • Naprawiono błąd z powtarzającym się dźwiękiem ogniska i pieca kowalskiego.
  • Naprawiono problem z niepoprawnym wyświetlaniem napełnionej butelki w pasku narzędzi gracza.
  • Ściszono dźwięk towarzyszący anulowaniu używania przedmiotu.
  • Naprawiono problem z odtwarzaniem dźwięku kroków po tym jak postać gracza złamała nogę.

Stabilność:

  • Naprawiono błąd powodujący proponowanie gry na podzielonym ekranie, gdy gracz opuszcza opcje dźwięku.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry po tym jak anulowano tworzenie dużej ilości przedmiotów.

To wszystko jeśli chodzi o 10. łatkę dla 7 Days to Die. Poniżej znajdziecie zwiastun Live Action, a jeszcze niżej, w galerii, zrzuty ekranu przedstawiające nowości.

7 Days to Die na oficjalnym zwiastunie Live Action

 

Źródło: https://7daystodie.com/forums/showthread.php?65771-06-27-Message-from-the-Team-Summer-Update-1-Patch-10&p=673300&viewfull=1#post673300

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper