Paradoks Cloverfield ze zwiastunem i debiutem na Netfliksie

Zwiastun i premiera praktycznie w tym samym czasie? Netflix pokazuje, że jest to możliwe. Sprawdźcie jak prezentuje się nowy Cloverfield.
Po tygodniach oczekiwań, w końcu jest. W sieci ukazał się właśnie zwiastun trzeciej części Cloverfield. Jeżeli obejrzycie klip, zaledwie kilka kliknięć dzieli Was od całego filmu, który właśnie dzisiaj ukazał się na platformie Netflix.
Informacje o transakcji pojawiły się już jakiś czas temu




Netflix zakupił prawa do Cloverfield 3 od Paramountu w końcówce stycznia, tuż po tym jak jego przedstawiciele opuścili tegoroczny Sundance z pustymi rękoma. Umowa ta jest efektem działań nowego prezesa Paramountu. Pozbywa się on filmów, które jego zdaniem, nie mają szansy na walkę z większymi blockbusterami, zwłaszcza na rynkach światowych.
Paradoks Cloverfield - zwiastun
Zakup Cloverfielda nie jest pierwszą transakcją między obiema firmami. W grudniu Netflix nabył również prawa do Anihiacji Aleksa Garlanda (Ex Machina).
Paradoks Cloverfield wydaje się być mocniej powiązany z Projekt: Monster, niż miało to miejsce w przypadku Cloverfield Lane 10. Co jednak istotne, dzięki premierze na Netfliksie fani nie muszą czekać na odpowiedzi na pytania jakie pojawiły się w ich głowach. A czy Wy macie już seans nowego Cloverfielda za sobą? Jak wrażenia?