Nadchodzą nowości w Star Wars: Galaxy of Heroes. Darth Vader i Imperator Palpatine ze zmianami

Star Wars: Galaxy of Heroes wkrótce otrzyma aktualizację, która znacząco podniesie wygodę korzystania z gry tworzonej przez EA Capital Games. Oprócz tego, przebudowano dwie postaci - Dartha Vadera i Imperatora Palpatine.
Lutowa aktualizacja Star Wars: Galaxy of Heroes powinna pojawić się w ciągu najbliższych dni. Capital Games w tym miesiącu doda do gry sporo wyczekiwanych nowości, a także zmian usprawniających korzystanie z gry dla osób, które od dawna siedzą na tzw. end game.
Star Wars: Rivals. Nadchodzi mobilny Battlefront




Jakich nowości możemy spodziewać się w Star Wars: Galaxy of Heroes? Przede wszystkim - trzeciego Raidu. Skupi się on na triumwiracie Sithów ze Starej Republiki - Darth Nihilus, Darth Sion i Darth Traya. Oprócz tego, aktualizacja skupi się przede wszystkim na usprawnieniu korzystania z gry. Dodanie opcja symulacji następujących trybów:
- Galactic War
- Credit i Droid Heist
- Ship Challenge
Poprawiono także wyświetlanie i rozdzielanie biletów Raidowych. Poprawek doczeka się Wojna Terytorialna, podejrzymy jak poradziły sobie jednostki obronne, rozwiązana zostanie opcja remisowych starć, a najlepsze gildie będą mogły wystawić więcej defensywnych drużyn. Pełna lista zmian pojawi się razem z aktualizacją.
Ostatnio też zapowiedziano kolejną postać - Sith Marauder. Będzie to nastawiona ofensywnie klasa, opierająca się mocno o buffy i debuffy. Wydarzenie w którym będziemy mogli ją zdobyć wystartuje 16 lutego.
Przebudowano także dwie postaci - Dartha Vadera i Imperatora Palpatine. Vader otrzymał unikatową umiejętność, która podnosi szybkość za każdego Sitha i członka Imperium, a także rebelianta i Jedi. Jego zwykły atak blokuje umiejętności także Jedi, a Force Crush otrzymał status "nie do uniknięcia".
Palpatine doczekał się dużo większych zmian. Shock z podstawowego ataku blokuje leczenie, pozytywne statusy i bonusowy przyrost ruchu. Power of the Dark Side dodaje Offense Up każdemu w drużynie, Let the Hate Flow nakłada od teraz każdemu bonus do pozyskiwanego atakami zdrowia. Umiejętność lidera maksymalnie dodaje 35% Potency i maksymalnego zdrowia Sithom i Imperium, o tyle samo obniża Potency i Evasion przeciwnym Jedi i rebeliantom. Oprócz tego, za zadane przez sojusznika negatywne statusy przybywa im 20% kolejki i zdrowia, po wygaśnięciu tych statusów - dochodzi dodatkowe 5% ruchu. Unikatowa zdolność zapewnia +50% maksymalnej ochrony, Jedi i Rebelianci tracą 20% maksymalnego HP od Shock, a po zadaniu obrażeń, Palpatine zyskuje maksymalnie 5% ochrony.
Star Wars: Galaxy of Heroes - zmiany u Dartha Vadera i Palpatine'a