Walka na pakiety...
Zabawna konkurencja na DLC (i nie tylko) rozpoczęła się pomiędzy flagowymi shooterami ostatnich miesięcy: studia Infinity Ward oraz EA DICE zapowiedziały na ten sam dzień, 30 marca, pakiety nowych map do multiplayera swoich produkcji.
Zabawna konkurencja na DLC (i nie tylko) rozpoczęła się pomiędzy flagowymi shooterami ostatnich miesięcy: studia Infinity Ward oraz EA DICE zapowiedziały na ten sam dzień, 30 marca, pakiety nowych map do multiplayera swoich produkcji.
Call of Duty: Modern Warfare 2 dostanie - jako zapowiadany wcześniej, czasowy exclusive tylko na Xboksa 360 - płatny zestaw "Stimulus Package". Deweloper zareklamował go pomysłową stroną "Mapathy", opisującą syndrom "mapatii" u graczy: fikcyjnej choroby wywołanej graniem wciąż w te same mapy, które znane "na wylot" nie stanowią już wyzwania i nie cieszą (stad: mapy + apatia = mapatia). Na odzew drugiej strony nie trzeba było długo czekać. "Jak uniknąć mapatii nie płacąc?" zapytało retorycznie DICE kilka godzin później na oficjalnym blogu Battlefield: Bad Company 2, zapowiadając tym samym całkowicie darmowy VIP Map Pack 2 dla PS3, X360 oraz PC.
Darmowy - zgodnie z nową polityką EA - dla tych, którzy kupili nowy egzemplarz gry, z kodem VIP do pierwszego zestawu. Albowiem tylko u posiadaczy pierwszego "prezentu" uaktywni się drugi pakiet. To właśnie pomysł EA, zwany "planem 10 dolarów", aby nakłonić ludzi do kupowania nowych gier, zamiast używanych - w pudełku świeżo zdjętym z półki sklepowej znajduje się kupon na bonusową zawartość za darmo. Po jego wykorzystaniu, możemy liczyć na kolejne "podarki" od producenta, bo na HDD konsoli mamy pierwszy kod. Każdy kto kupi używaną grę, jest pozbawiony wszelkich gratisów - tych pierwszych, i tych kolejnych...