Ori and the Will of the Wisps - informacje na temat rozgrywki i gameplay
Podczas tegorocznego E3 udało się przeprowadzić wywiad z Thomasem Mahlerem, czyli dyrektorem odpowiedzialnym za Ori and the Will of the Wisps. Thomas zdradził wiele informacji na temat rozgrywki oraz uchylił rąbka tajemnicy odnośnie fabuły.
Podczas tegorocznego E3 Microsoft zaprezentowało piękny trailer gry Ori and the Will of the Wisps. Na tym jednak nie koniec informacji na temat tego tytułu. Przeprowadzono również wywiad z dyrektorem, odpowiedzialnym za tą produkcję.
Ori and the Will of the Wisps na zwiastunie
Ori and the Will of the Wisps zapowiedziano w zeszłym roku. Kolejna odsłona przygód Oriego ma dostarczyć nowe umiejętności, zarówno te wspomagające poruszanie, jak i te używane w walce. Poniższy materiał wideo prezentuje nową mechanikę walki. Ma być ona bardziej zróżnicowana niż było to w pierwszej części gry. Ori wykorzysta broń taką jak miecz czy łuk.
Twórcy wiedzą, że pierwsza część była trudna i wymagająca, ale lubią wyzwania i kolejna odsłona ma również ich zapewnić. Jednak w odróżnieniu od Ori and the Blind Forest, gdzie sekwencje ucieczki trzeba było wykonywać w konkretnym momencie do skutku, tym razem otrzymamy możliwość zrezygnowania z wyzwania i odłożenia go na inny czas. Będziemy mogli pozwiedzać świat, zdobyć więcej doświadczenia oraz umiejętności i spróbować ponownie zmierzyć się z wyzwaniem kiedy poczujemy, że jesteśmy gotowi.
Ori and the Will of the Wisps - wywiad
Ori and the Will of the Wisps będzie małym dziełem sztuki. Twórcy dopracowują każdy detal, by wszystko było idealne. Fani Oriego tego właśnie się spodziewają. Mahler jest perfekcjonistą i z ochotą czyta opinie graczy. Lubi czytać pozytywne komentarze i oglądać na YouTube jak ludzie płaczą podczas gry w Ori and the Blind Forest, ale uważnie wypatruje też słów krytyki, które pomogą stworzyć jeszcze lepszą grę. Wiele osób zakochało się w pierwszej odsłonie, ale niektórzy po prostu polubili ten tytuł, a oczekiwali czegoś lepszego. Tym razem ma się udać spełnić te oczekiwania.
Thomas nie mógł zdradzić fabuły, ale powiedział, że akcja gry ma miejsce bezpośrednio po wydarzeniach z Ori and the Blind Forest. Dowiedzieliśmy się także, że w odróżnieniu do poprzedniej części, która opowiadała o miłości rodzicielskiej, tym razem gra ma opowiadać o relacji rodzeństwa. W Ori and the Will of the Wisps uświadczymy również więcej postaci, co ma wzbudzać w graczach jeszcze więcej emocji, bo każda z nich będzie posiadała swoją własną, poruszającą historię.