Kingdoms of Amalur: wojownik, czarodziej, łotrzyk
Kingdoms of Amalur to trochę taki erpegowy God of War. Gra stawia maksymalnie na efektowność potyczek. Ma być żywiołowo, dynamicznie i z zacięciem rodem z rasowych slasherów. Zobaczcie jak będzie wyglądać rozgrywka w przypadku wcielenia się w wojownika, skrytobójcę lub maga.
Kingdoms of Amalur to trochę taki erpegowy God of War. Gra stawia maksymalnie na efektowność potyczek. Ma być żywiołowo, dynamicznie i z zacięciem rodem z rasowych slasherów. Zobaczcie jak będzie wyglądać rozgrywka w przypadku wcielenia się w wojownika, skrytobójcę lub maga.
Kingdoms of Amalur nie ogranicza nas, podobnie jak np. Skyrim, sztywnymi klasami postaci. Jeśli będziemy mieć ochotę, możemy stworzyć bohatera nakierowanego wyłącznie na zdolności wojownika, maga lub łotrzyka. Możemy też podejść do problemu od drugiej strony i wykreować np. "battlemage'a", który nie stroni od magii, ale też cały czas wspomaga się spragnioną krwi klingą miecza. Wybór należy do Was.
Łotrzyk, skrytobójca:
Czarodziej:
Wojownik: