Assassin's Creed: Odyssey dostosujemy pod siebie. Gra zaoferuje sporo opcji
Ubisoft chce, by każdy mógł grać w Assassin's Creed: Odyssey tak, jak mu się podoba. Dwójka bohaterów obu płci, mnóstwo rzeczy do robienia, a do tego opcja dostosowania tego, co zobaczymy na ekranie.
Przeładowanie oglądanego obrazu informacjami to zmora dzisiejszych gier. Widać to zwłaszcza po tytułach z otwartym światem, gdzie poza mapą mamy multum znaczników, mniejszych lub większych. Powoli jednak niektórzy wydawcy idą po rozum do głowy.
Assassin's Creed: Odyssey z rozbudowanymi opcjami dostosowania statku. Gameplay pokazuje możliwości
Dobrym przykładem będzie tutaj chociażby Horizon Zero Dawn, które oferowało trzy wersje wyświetlanego interfejsu - pełny, dynamiczny oraz minimalny, z opcją dostosowania tego, co oglądamy. W podobnym kierunku idzie Assassin's Creed: Odyssey.
Ubisoft w swojej grze pozwoli dostosować interfejs pod siebie. Wyłączymy/włączymy to, co będzie nam potrzebne. Gra w opcjach pozwoli wyłączyć każdy znacznik. Informacje o zadaniach, minimapę, znaczniki celów, podpowiedzi, informacje o przeciwnikach i wiele, wiele więcej. Tak będzie to wyglądało w menu.
Jak wam się podoba taka opcja? Skorzystacie? Jeśli tak, to co w pierwszej kolejności zostanie przez was wyłączone?