Test Drive Unlimited może wkrótce powrócić. Kylotonn zajmuje się rozwojem marki

Dobre wieści dla sympatyków marki Test Drive. W niedalekiej przyszłości powinniśmy otrzymać konkretne informacje dotyczące nowej odsłony. Markę ma rozwijać specjalny zespół stworzony przez Bigben Interactive.
W 2016 roku Bigben Interactive nabyło prawa do marki Test Drive i od tego czasu czekamy na jakąkolwiek informacje dotyczące produkcji. Sytuacja może zmienić się już wkrótce, ponieważ wydawca wrzucił „Test Drive Unlimited” na listę swoich IP.
Szykujcie samochody na nowy Test Drive. Marka została kupiona przez Bigben Interactive




Należy na pewno zaznaczyć, że Bigben Interactive jest również właścicielem studia Kylotonn SAS, które w ostatnich miesiącach rozwija tajemniczy projekt jako KT Racing. To właśnie ta ekipa ma pracować nad nową odsłoną Test Drive Unlimited, a prezentacja gry odbędzie się podobno w niedalekiej przyszłości.
Ostatnia pozycja z tej serii trafiła na półki sklepowe w 2011 roku - Test Drive Unlimited 2 zgarnęło oceny na poziomie 69-72%. KT Racing w ostatnim czasie zaoferowało graczom V-Rally 4, więc autorzy mogą małymi krokami skupiać się na promocji kolejnych wyścigów.
Ruch związany z wrzuceniem marki do swojego katalogu może sugerować rozpoczęcie działań marketingowych. Jeśli wyścigi mają trafić na rynek na aktualnej generacji, to najlepszym rozwiązaniem będzie zaoferowanie gry w przyszłym roku.
Mateusz, dzięki za odnośnik!