Red Dead Redemption 2 zapewni 65 godzin zabawy w singlu. Autorzy pracowali po 100 godzin tygodniowo
Redakcja Vulture miała w ostatnich dniach okazję porozmawiać z założycielem Rockstar Games Danem Houserem. W rozmowie na temat Red Dead Redemption 2 padło kilka ciekawych stwierdzeń.
Dan Houser podkreślał w trakcie wywiadu przede wszystkim ogromne zaangażowanie i wysiłek deweloperów, którzy tworzyli Red Dead Redemption 2. Założyciel Rockstar Games zdradził, że zespół pracował kilka razy nawet po 100 godzin tygodniowo w 2018 roku, by skończyć pracę na czas.
Houser akcentował też, jak olbrzymią przygodą jest Red Dead Redemption 2. Ukończenie gry ma nam zająć ok. 65 godzin. To przybliżona wartość - niektórzy ukończą kampanię singleplayer szybciej, a innym zajmie to więcej czasu. W trakcie zabawy zobaczymy 300 tysięcy animacji i usłyszymy 500 tysięcy zdań w dialogach. W sesjach dubbingowych do Red Dead Redemption 2 brało udział 1200 aktorów.
Co ciekawe - Rockstar wycięło z gry ok. 5 godzin zawartości związanej głównie z opcją romansowania. Arhtur Morgan miał próbować podbijać serce drugiej kobiety, ale finalnie deweloperzy zdecydowali, że ten wątek wypada nienaturalnie i zostali przy jednej dziewczynie. Usunięto też niektóre misje, bo "wypadały sztucznie, nie były odpowiednio dopracowane lub technicznie nie mogły się udać".
W jednej ze skasowanych misji Morgan miał jechać pociągiem, próbując zabić łowców głów. "To było zabawne początkowo, ale później czar prysł. To niestety trudna część procesu kreatywnego" - powiedział założyciel Rockstar Games.
Czy powstanie Red Dead Redemption 3? Houser powiedział, że to możliwe, ale to zależy od sukcesu RDR 2.
"Zrobimy to jeśli grze pójdzie odpowiednio dobrze i uznamy, że mamy inne ciekawe rzeczy do powiedzenia" - wyjaśnił założyciel Rockstar Games.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.