Nintendo Switch dla fanów Diablo 3. Limitowana wersja konsoli na zwiastunie

Nintendo potrafi docenić produkcję Blizzarda. Japońska korporacja właśnie zapowiedziała specjalne wydanie Nintendo Switcha, które powinno zainteresować wielu graczy. Sprzęt został odpicowany z okazji premiery Diablo 3.
Diablo 3 trafi na Nintendo Switcha już na początku listopada. Gracze mogą w tej sytuacji oczekiwać kompletnej historii ze wszystkimi dodatkami, a ponadto Blizzard przygotował kilka elementów na wyłączność.
Diablo Reign of Terror to Diablo 4? Blizzard zaczyna sprzedawać gadżety




Dość niespodziewanie Nintendo ujawniło właśnie „Nintendo Switch Diablo III Limited Edition” konsola upiększona postaciami z produkcji Blizzarda trafi do graczy, a ponadto zainteresowani zgarną specjalne etui, które przedstawia wizerunek Diablo.
Pakiet trafi do klientów 2 listopada, więc w dniu premiery Diablo 3 na Nintendo Switch. Jest to naprawdę dobra opcja dla graczy, którzy faktycznie chcą kupić japońską hybrydę pod koniec roku, a jednocześnie są miłośnikami uniwersum Blizzarda.
Można jedynie żałować jednego – w zestawie powinny pojawić się krwiste Joy-Cony, które nadałyby całemu pakietowi odpowiedni charakter. Szare nie wyglądają źle, ale mam wrażenie, że Big N nie wykorzystało potencjału marki.