Fallout 76 ze „spektakularnymi” bugami i problemami. Bethesda tłumaczy sytuację przed premierą

Gry
3793V
Fallout 76 ze „spektakularnymi” bugami i problemami. Bethesda tłumaczy sytuację przed premierą
Wojciech Gruszczyk | 23.10.2018, 08:13

Twórcy Fallout 76 przed rozpoczęciem pierwszej fazy testów opublikowali zaskakującą wiadomość. Bethesda zaznaczyła, że przedstawiony kod to dopiero początek prac, więc w rezultacie możemy natrafić na najróżniejsze błędy.

Fallout 76 jest pierwszą odsłoną serii, która pozwoli graczom uczestniczyć w sieciowych podróżach. Deweloperzy próbują w tym wypadku czegoś nowego, jednak obawiają się, że przedstawiony kod będzie posiadał bugi.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fallout 76 z kompletnym podsumowaniem wiedzy. Piguła pełna rozgrywki

Bethesda przed samym uruchomieniem testów beta opublikowała wiadomość dla społeczności. Firma podkreśla, że studio uczestniczyło w wielu podróżach i w 2015 roku deweloperzy spróbowali czegoś „bardzo nowego i bardzo przerażającego” – twórcy postanowili wziąć jeden ze swoich światów i zrobić z niego sieciowy tytuł.

Studio w pewnym momencie zmierzyło się z wieloma trudnymi pytaniami, jednak nad tytułem pracowały cztery zespoły, które postanowiły stworzyć czterokrotnie większy świat od tych znanych z poprzednich dzieł Bethesdy. Deweloperzy znają skalę swoich produkcji i zapowiadają nowe problemy:

„Wszyscy znamy skalę naszych gier i używanych systemów, w których zawsze pojawiają się nieprzewidywalne bugi i problemy. Biorąc pod uwagę to, co teraz robimy z Fallout 76, wiemy, że otwieramy wszystkich na spektakularne problemy, z którymi nikt z nas nigdy się nie zetknął. Niektóre z nich są nam znane, jak przykładowo lokacje, w których wydajność musi zostać poprawiona w przypadku spotkań wielu graczy. Niektórych na pewno nie znamy. Potrzebujemy Waszej pomocy w ich znalezieniu i porad do tego, co należy naprawić. Zajmiemy się tym wszystkim teraz i po debiucie.”

Twórcy podkreślają, że premiera Fallout 76 to dopiero początek, ponieważ zespół odpowiedzialny za projekt zamierza stale rozwijać i ulepszać grę po premierze. Mimo wszystko jest to naprawdę ciekawe, ponieważ można odnieść wrażenie, że Bethesda opublikowała tę wiadomość, by móc później powiedzieć „no tak, ta postać lata po całej mapie, ale przecież powiedzieliśmy, że będą błędy!”.

Źródło: Bethesda.net

Komentarze (72)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper