Hitman 2 w Warszawie. Wydawca zorganizował świetną akcję
Agent 47 wyruszył na kolejne łowy. Hitman 2 jest dostępny na trzech platformach, więc rodzimy wydawca gry wpadł na świetny pomysł. Cenega postanowiła wykorzystać znanego bohatera, by pomóc Mateuszowi.
W tym tygodniu odbyła się warszawska premiera gry Hitman 2. Dziennikarze oraz influencerzy mogli zagrać w produkcję IO Interactive na specjalnie przygotowanych stoiskach z PlayStation 4 oraz z monitorami LG. Nowa przygoda Agenta 47 była wyłącznie przykrywką do znacznie ważniejszego wydarzenia.
Hitman 2. W jaki sposób ulepszono silnik gry? Wideo pokazuje zmiany
Cenega zorganizowała bardzo ciekawą akcję charytatywną – zaproszeni goście mogli dać ogolić sobie głowę profesjonalnemu barberowi z Barber Shop Ferajna, a za każdą łepetynę wydawca przeznaczał 1000 zł na rzecz Mateusza, podopiecznego fundacji Mam Marzenie, który marzy o gamingowym komputerze.
Do akcji zgłosiło się aż 9 osób, więc bez najmniejszego problemu udało się zrealizować marzenie chłopca, który choć ze względu na wiek nie może grać w Hitman 2, to jednak Cenega już zadbała o inne, odpowiednie tytuły.
To bez wątpienia świetne wykorzystanie znanego bohatera oraz motywu. Nie pozostaje nam nic innego jak pogratulować wydawcy pomysłu. Poniżej zobaczycie materiał z wydarzenia.