Nawet RDR 2 nie ma szans z Nintendo Switch. Wyniki sprzedaży Adobe w Black Friday i Cyber Monday

W zeszłym roku wg danych Adobe to Switch sprzedawał się najlepiej w gorącym okresie Black Friday i Black Monday. Jak było w tym roku?
Firma Adobe uruchomiła 2 lata temu inicjatywę Digital Insights, która ma śledzić zachowania konsumentów w sklepach internetowych ze Stanów Zjednoczonych. Algorytmy Digital Insights zbierają dokładne informację z 4500 sklepów. Na takiej bazie generowany jest co miesiąc raport, z rankingiem sprzedaży hardware'u.
Wg danych Adobe w dniach 22 i 26 listopada na amerykańskim rynku najczęściej kupowaną konsolą było Nintendo Switch. Japoński hardware wyprzedził m.in. zabawki Fingerlings i Red Dead Redemption 2. Konsoli Nintendo poszło wyśmienicie nie tylko w segmencie gier, zabawek i konsol. Switch sprzedawał się bowiem lepiej wg danych Adobe od laptopów Della i Apple oraz telewizorów LG.




Za kilka tygodni poznamy dane grupy NPD dotyczące sprzedaży konsol i gier w listopadzie. Bardzo prawdopodobne, że Nintendo Switch uda się znów wyprzedzić Xbox One oraz PS4 w całym miesiącu.
Najpopularniejsze produkty 22.11:
- Nintendo Switch
- Beats
- Hot Wheels
- Red Dead Redemption 2
- Hatchibabies
Najpopularniejsze produkty 23.11:
- Laptopy
- LOL Surprise
- Fingerlings
- Let's Go Pikachu/Eevee
- God of War
Najpopularniejsze produkty 26.11:
- Fingerlings
- LOL Surprise
- Nintendo Switch
- Laptopy (Dell i Apple)
- Telewizory LG