Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Aktualizacja 1.01 dostępna
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści już jutro trafi na konsole. Ekipa CD Projekt Red przygotowała też aktualizację PC-towej wersji. Jakie zmiany wprowadzono?
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści w ponad miesiąc po PC-towym wydaniu, trafi także na konsole. Deweloperzy ten czas poświęcili na dopracowanie wydania PC-towego, które doczekało się aktualizacji do wersji 1.01.
CD Projekt zarobił dużo mniej. Firma nie jest zadowolona z wyników Wojny Krwi i inwestuje w nowe gry
Aktualizacja zostanie udostępniona na platformie GOG oraz Steam już jutro, razem z debiutem wersji na PS4 i Xboksie One.
Lista zmian wygląda następująco:
Ogólne:
- Wartości siły i pancerza przeciwników są teraz dostosowywane, w zależności od mapy, na poziomach trudności “Zaprawiony w Bojach” oraz “Łamacz Kości”.
Poprawki w rozgrywce:
- Naprawiono problem znikających ikon po lewej stronie interfejsu po opuszczeniu obozu.
- Naprawiono błąd w związku z którym Szary Goniec nie liczył wszystkich złotych skrzyń znalezionych podczas rozgrywki.
- Naprawiono błąd w związku z którym zdolność karty Kundle ze Spalli nie aktywowała się w rzędzie objętym efektem Ogień +.
- Naprawiono błąd powodujący zatrzymanie gry podczas Bitwy o Most w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że możliwe było ukończenie zagadki “Archiwa Mahakamskie” bez spełnienia wszystkich wymagań.
- Naprawiono błąd, który powodował, że możliwe było ukończenie zagadki “Niedola Trolla” zabijając Sklepa kiedy był szpiegiem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że możliwe było ukończenie zagadki “Wśród gruzów” bez zabicia wszystkich potworów.
- Naprawiono problem błędnie wyświetlanej informacji o maksymalnej ilości złotych skrzyń na ekranie podsumowania, która brała pod uwagę nieistniejące skrzynie na mapie Aldersberg.
- Naprawiono problem w związku z którym Całkowity Poświęcony Czas był niepoprawnie liczony na ekranie podsumowania.
- Naprawiono błąd w związku z którym po użyciu kart z odpowiednimi zdolnościami, ładunki Rozkazów nie były dodawane do kart Krasnoludów.
- Naprawiono problem uniemożliwiający interakcję z niektórymi elementami gry po przerywniku.
- Naprawiono problem nieznikającej ikony wykrzyknika znad Sztabu pomimo, że żadna z kart w armii Meve nie była oznaczona jako nowa.
- Naprawiono problem nieprawidłowej pracy kamery po wczytaniu stanu gry, który zapisano w momencie kiedy Meve podziwiała odległe krajobrazy.
- Naprawiono błąd w związku z którym karta Słaby Punkt nie była nieruchoma w trakcie Oblężenia Tuzli.
- Naprawiono błąd w związku z którym Mahakamski Tarczownik był w stanie użyć swojej umiejętności na przeciwnikach specjalnych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po najechaniu kursorem na dowódcę przeciwnika w zagadce z Himem wyświetlany był błędy opis należący do dowódcy Zgnilca.
- Naprawiono problem, w związku z którym mapy skarbów czasem nie były dodawane do ekwipunku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Isbel: Uzdrowicielka rozdzielała wzmocnienia, które przekraczały sumę wszystkich obrażeń odniesionych podczas danej bitwy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że karta o nazwie “Invisible Card, Ignore” pojawiała się podczas Oblężenia Karlobagu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że tekstury pola bitwy czasem się nie wyświetlały na Placu Ćwiczebnym w Aldersbergu.
- Naprawiono problem ze zdolnością Mahakamskiego Pogromcy, która nie działała zgodnie z opisem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie “Wszycy inni, każdy równy” nie odblokowywało się pomimo spełnienia wymogów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych okolicznościach osiągnięcie “Mam tę moc, mam tę moooc…” nie odblokowywało się pomimo spełnienia wymogów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie “Za czwartą ścianą” nie odblokowywało się pomimo spełnienia wymogów.
- Od teraz opis Lyrijskiego Kusznika + poprawnie wskazuje, że ilość zadawanych obrażeń jest zwiększana przez inne karty w jego rzędzie.
- Poprawiono literówki w różnych językach.
- Poprawiono opisy i naniesiono inne poprawki w różnych językach.
- Wprowadzono kilka usprawnień poprawiających stabilność i wydajność gry.