Capcom szykuje wielką niespodziankę, która zaskoczy graczy

Capcom ma ostatnio bardzo udany okres. Firma wydała kapitalny Monster Hunter World oraz przygotowuje się do premiery Resident Evil 2 oraz Devil May Cry 5. Twórcy jednocześnie pracują nad niezapowiedzianymi projektami i jeden będzie sporym zaskoczeniem.
Capcom szykuje dla graczy dwie mocne bomby. Na samym początku roku zagramy w Resident Evil 2 oraz Devil May Cry 5, ale to nie koniec przyjemności szykowanych przez Japończyków.
Resident Evil 2 łączy się z PUBG. Capcom zapowiada crossover




W sprawie kolejnych planów wypowiedział się Jun Takeuchi. Starszy producent Capcomu rozmawiał o między innymi silniku RE Engine, który jest wykorzystywany przez największe produkcje studia i podczas rozmowy z dziennikarzem Famitsu padło ciekawe zdanie:
„Poza tym pracujemy obecnie nad tytułem, który sprawi, że nasi fani pomyślą „wow, oni to robią”.
Gra ma zaskoczyć fanów, więc możemy się spodziewać, że Capcom przygotowuje coś związanego z jedną ze swoich IP, ale oczywiście na konkrety musimy zaczekać. Ważnym wydarzeniem dla studia może okazać się zbliżające się E3 – w końcu będzie to idealny moment na pokazanie nowych przygód.
Takeuchi dodał również, że firma zamierza stopniowo zwiększać liczbę pracowników, by w pewnym momencie móc bez najmniejszego problemu jednocześnie rozwijać nawet cztery gry AAA.