Artifact. Karcianka Valve straciła 83% graczy w zaledwie 2 tygodnie

Gry
2417V
Artifact. Karcianka Valve straciła 83% graczy w zaledwie 2 tygodnie
Igor Chrzanowski | 15.12.2018, 13:04

Valve w ostatnim czasie mocno nie radzi sobie z tworzeniem gier, a jeśli już zrobiło coś nowego, postanowiło pokazać swoją najgorszą ze wszystkich możliwych twarzy.

Artifact jest dziwnym przypadkiem, albowiem w tym samym czasie pokazuje jak powinno się robić dobrą mechanikę do karcianek, lecz psuje to wszystko absolutnie godną pogardy chciwością Valve.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fortnite. Epic Games usuwa Infinity Blade i otwiera tryb kreatywny dla wszystkich graczy

W dniu premiery Artifact zdawał się mieć szalenie wysokie zainteresowanie, albowiem w tytuł stworzony przez ekipę Gabena grało w szczytowym momencie prawie 61 tysięcy graczy jednocześnie.

Niestety zainteresowani bardzo szybko zorientowali się, że Valve pojechało po bandzie i w pełnoprawnej, kosztującej aż 75 zł produkcji, mikropłatności wymuszane są na dosłownie każdym kroku. Tutaj gracze muszą dodatkowo płacić nawet za możliwość wzięciu udziału w meczach rankingowych.

Efekt takiej żenującej chciwości jest prosty. W około 2 tygodnie od premiery, Artifact straciło aż 83% graczy! Obecnie w szczytowych momentach przy grze bawi się około 10 tysięcy osób, co zwiastuje dalszą, bardzo szybką "śmierć" gry. Deweloperzy starają się ratować sytuację dodając nową zawartość, aczkolwiek nie ustępują z metod mikropłatności.

Introducing Artifact

Źródło: własne

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper