Gran Turismo Sport. Polyphony Digital pracuje nad własnym ray-tracingiem
Ray tracing to nowa technologia dostępna dla najnowszych kart NVIDIA Geforce. Lecz kto wie być może w przyszłości pojawi się ona także w grach od Polyphony Digital.
Na początku grudnia odbyła się konferencja SIGGRAPH Asia 2018 poświęcona grafice komputerowej. Na tej imprezie można było także spotkać deweloperów z Polyphony Digital odpowiedzialnych za Gran Turismo Sport.
Kaz Yamauchi spotkał się z kierowcami-graczami w dokumencie GT Sport Pride
Polyphony Digital brało udział w konferencji poświęconej technologii ray-tracing. Studio ujawniło, że stworzyło własny ray-tracing wykorzystywany w czasie rzeczywistym. Pokaz możliwości możecie zaobserwować w poniższym filmiku w 7:20 minucie.
Gran Turismo Sport wykorzystuje uproszczone śledzenie promieni refleksji na samochodzie, lecz celem studia jest stworzenie technologii ray tracingu, która będzie działała w czasie rzeczywistym i zagwarantuje jeszcze bardziej przekonujące oświetlenie.
Polyphony Digital zastrzega jednak, że dopiero bada możliwości tej technologii, ale niewykluczone, że studio będzie chciało wykorzystać ją przy produkcji kolejnej gry z serii Gran Turismo