Brytyjska armia chce odciągnąć graczy od konsol i wcisnąć w kamasze. Reklamy i plakaty z UK

Już kilka razy amerykańska armia próbowała przyciągnąć do siebie młodych ludzi zakochanych w grach. W Wielkiej Brytanii po raz pierwszy mamy do czynienia z taką kampanią.
Brytyjska armia potrzebuje świeżych rekrutów i zwraca się do młodych ludzi w dosyć niecodzienny sposób. Wojsko w UK wystosowało całą kampanię reklamową, w której głównym tematem jest... granie i smartfonowy nałóg. Armia przekonuje, że uczestniczenie w prawdziwych działaniach bojowych jest zdecydowanie ciekawsze, niż siedzenie przed telewizorem lub w mediach społecznościowych.
Brytyjska armia przygotowała również serię plakatów, w których twierdzi, że potrzebuje cech charakteru "millenialsów", "smartfonowych-zombie", "nałogowych graczy", "osób uzależnionych od selfie" i "nadwrażliwców".



