Capcom nie zapomina o grafice 2D
Capcom poszło z duchem czasów w temacie bijatyk i od kilku lat stawia na grafikę 3D, ale nie znaczy to, że firma zapomniała o swoich korzeniach i wiernych fanach. Choć nie możemy już spodziewać się tytułu na miarę BlazBlue, to nadal jest duża szansa na kolejne odświeżone wersje hitów od japońskiej firmy!
Capcom poszło z duchem czasów w temacie bijatyk i od kilku lat stawia na grafikę 3D, ale nie znaczy to, że firma zapomniała o swoich korzeniach i wiernych fanach. Choć nie możemy już spodziewać się tytułu na miarę BlazBlue, to nadal jest duża szansa na kolejne odświeżone wersje hitów od japońskiej firmy!
Christian Svensson z amerykańskiego oddziału Capcomu powiedział, że przygotowanie Super Street Fighter II Turbo HD Remix było trudnym wyzwaniem, lecz sprzedaż projektu i reakcje fanów są największą nagrodą za włożone wysiłki:
"Cieszę się z tego jak to wyszło (jeśli chodzi o odbiór dziennikarzy, reakcje społeczności fanów i sprzedaż), ale muszę powiedzieć, że czasami deweloping Super Street Fighter II Turbo HD Remix był naprawdę przerażający (np. wyrzuciliśmy w pewnum momencie 2500 klatek animacji, z których nie byliśmy do końca zadowoleni i zaczęliśmy opracowywać je od początku. W dodatku oczekiwania graczy znacznie się zwiększyły. Koszt wykonania podobnego projektu jest dzisiaj bardzo duży. Mimo wszystko chcielibyśmy ponownie zrobić coś w 2D - zobaczymy co przyniesie przyszłość".
Jakie gry 2D Capcomu chcielibyście zobaczyć podciągnięte do standardu HD? Mnie się marzy od pewnego czasu Knights of the Round.