PUBG z dużą aktualizacją na konsolach. Vikendi trafiła do gry
Przed wyruszeniem na kolejne kurczaki na PlayStation 4 i Xboksie One niezbędne jest pobranie sporej aktualizacji. Twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds wprowadzili na konsole nową mapę, a jednocześnie zadbali o kilka ulepszeń. Poznajcie szczegóły najnowszej łatki.
Pod koniec ubiegłego roku zaprezentowano zimową mapę do PlayerUnknown's Battlegrounds i lokacja na początek trafiła wyłącznie na komputery osobiste. Na szczęście tym razem nie czekaliśmy długo na wielką premierę, ponieważ nowa miejscówka jest już dostępna na PlayStation 4 i Xboksach One – aktualizacja została zakończona o 12:00.
Najlepiej zarabiające gry 2018 roku. Fortnite i PUBG na szczycie rankingów
Gracze otrzymali dostęp do Vikendi, która zdaniem deweloperów zapewnia szybszą rozgrywkę względem Erangel oraz Miramar, a jednocześnie zainteresowani mogą liczyć na bardziej taktyczną zabawę od Sanhoka. Do gry trafiła również nowa Przepustka, która umożliwia zdobywanie nowych przedmiotów do personalizacji bohatera.
Twórcy nie zapomnieli o kolejnych broniach, a nawet dodali do gry skuter śnieżny, który pozwoli w szybkim tempie przedostać się w wyznaczone miejsce. Studio w końcu dorzuciło do menu opcję wyboru map oraz zdecydowano się na serię poprawek – w interfejsie, jakości rozgrywki, czy też samym gameplayu.
To potrzebna aktualizacja, która eliminuje część błędów, a jednocześnie pozwala w końcu sprawdzić Vikendi – mapa w swoim czasie została dobrze przyjęta przez graczy na PC, a zespół odpowiedzialny za teren zajął się wprowadzeniem kilku poprawek.
Mapa: Vikendi
- Vikendi to mapa o rozmiarach 6×6 km. Rozgrywka na Vikendi jest szybsza niż na Erangel czy Miramar, ale można powiedzieć, że mapa umożliwia bardziej taktyczną grę niż Sanhok.
- Gracze mogą rzucać śnieżkami, czekając na wejście na pokład samolotu na obszarze początkowym.
- Pojazdy mają mniejszą przyczepność na śniegu i oblodzonych powierzchniach. Przyspieszanie na oblodzonym terenie trwa dłużej, a ze wzrostem prędkości coraz bardziej traci się panowanie nad pojazdem.
- Na obszarach pokrytych śniegiem za graczami i pojazdami pojawiają się ślady. Zwracajcie na nie uwagę! Są doskonałym sposobem na sprawdzenie, czy niedawno w pobliżu byli przeciwnicy.
- Pamiętajcie, że ślady stóp i płóz nie zostają w śniegu na zawsze!
- Czerwona strefa:
- Środek czerwonej strefy pojawia się poza strefą gry.
- Im mniejsza strefa gry, tym mniejsza czerwona strefa.
- Niebieska strefa:
- Pierwsze koło w każdej grze jest o wiele mniejsze niż na innych mapach, ale rozmiary kolejnych kół nie zmieniają się tak bardzo.
- Zwiększa to różnorodność występowania niebieskiej strefy i urozmaica wrażenia z gry.
- W pierwszych trzech fazach na Vikendi działają podobne strategie jak na Erangel i Miramar, ale od czwartej fazy strefy zamykają się wolniej, podobnie jak na Sanhok. Naszym zdaniem stwarza to równowagę między strategią a strzelaninami przez cały czas trwania meczu.
- Wyważenie pojawiania się przedmiotów:
- W porównaniu z innymi mapami tempo pojawiania się przedmiotów jest średnie – gdzieś pomiędzy Erangel a Sanhok.
- W świecie pojawiają się hełmy 3. poziomu.
- Kamizelki 3. poziomu pojawiają się częściej niż na innych mapach.
- Granaty dymne pojawiają się częściej niż inna broń miotana.
- W porównaniu z innymi mapami tempo pojawiania się przedmiotów jest średnie – gdzieś pomiędzy Erangel a Sanhok.
Przepustka Survivor: Vikendi
- Dodano przepustkę Survivor: Vikendi.
- Przepustka działa przez 10 tygodni.
- Przez okres trwania przepustki gracze mogą wykonywać misje i zdobywać nagrody.
- Dostępne są dwa rodzaje przepustki:
- Przepustka Survivor: Vikendi – oferuje wszystkim graczom misje i nagrody do odblokowania za podnoszenie poziomu.
- Przepustka premium – oferuje graczom, którzy ją kupili, misje specjalne i wyjątkowe nagrody za podnoszenie poziomu.
- Na każdym poziomie przepustki Survivor: Vikendi można odebrać nagrody w zakładce „NAGRODY”, a także zdobyć kupony, klikając przycisk „Zaopatrzenie”:
- Kupony służą do odblokowania niedostępnych gdzie indziej nagród – szczegóły poniżej.
- Listę obecnych misji można przejrzeć w zakładce „MISJE”.
- Dostępnych jest 5 rodzajów misji do wykonania:
- Misje dzienne: codziennie udostępniane będą 3 misje. Można wymienić maksymalnie 1 misję dziennie.
- Misje tygodniowe: Co tydzień będzie dostępnych 10 misji. Można przeglądać misje dla poszczególnych tygodni:
- Posiadacze przepustki Survivor mogą wykonać do 10 misji tygodniowo, a wszyscy gracze z przepustką Survivor: Vikendi mogą wykonać do 4 misji.
- Misje dla początkujących: Łatwe misje dla początkujących graczy.
- Misje premium: Wszyscy gracze mogą wykonywać te misje, ale tylko gracze z przepustką premium mogą otrzymać nagrody za ich wykonanie.
- Misje z wyzwaniami: Specjalne misje dla graczy, którzy wykonali wszystkie misje tygodniowe w danym tygodniu. Są to bardziej wymagające i zaawansowane misje:
- Wszyscy gracze mogą wykonywać misje z wyzwaniami, ale tylko gracze z przepustką premium mogą otrzymać nagrody za ich wykonanie.
- Można przeglądać swoje bieżące misje w grze, naciskając przycisk (LB):
- Można również sprawdzić listę misji przed skokiem na spadochronie (opcja niedostępna po wyskoczeniu z samolotu)
- Dodano system kuponów do przepustki Survivor: Vikendi:
- Można zdobyć kupony (niebieskie, żółte i białe) przy każdym awansie do następnego poziomu, które następnie można wykorzystać do odblokowania ekskluzywnych przedmiotów w sklepie z kuponami.
- Kupony są dostępne tylko podczas okresu trwania przepustki Survivor.
- Uwaga: istniejący system zaopatrzenia zostanie zintegrowany z przepustką Survivor: Vikendi w dniu 22 stycznia:
- Zintegrowaliśmy istniejący system nagród za przetrwanie z przepustką Survivor: Vikendi.
- System zaopatrzenia będzie dostępny w menu przepustki Survivor.
- Obecny system nagród za przetrwanie będzie wycofany w dniu 22 stycznia a wszystkie istniejące misje i poziomy zaopatrzenia zostaną zresetowane.
- Pamiętajcie, aby kliknąć „PRZYJMIJ” i na „ZAOPATRZENIE”, aby otrzymać swoje nagrody, zanim system zostanie wycofany.
Nowa broń: Skorpion
Dodano nowy pistolet maszynowy: Skorpion
- Dodano nowy pistolet maszynowy, Skorpion:
- Skorpion pojawia się na wszystkich mapach.
- Z broni można strzelać w trybie ognia pojedynczym i automatycznym.
- Korzysta z amunicji 9 mm, magazynek mieści 20 nabojów, powiększony magazynek – 40.
- Dodatki:
- Lunety: celownik kolimatorowy.
- Tłumiki: tłumik dźwięku.
- Dolna szyna: pionowy chwyt przedni, krótki chwyt kątowy, chwyt lekki, celownik laserowy.
- Kolby: kolba (Micro UZI).
- Magazynki: tylko powiększony magazynek.
- Skorpion jest też dostępny w trybie szkoleniowym. Dobrej zabawy!
Nowa broń: G36C
Dodano nowy karabin szturmowy: G36C
- G36C pojawia się tylko na Vikendi.
- Korzysta z amunicji 5,56 mm, magazynek mieści 30 nabojów, powiększony magazynek – 40.
- G36C ma na górze i dole szyny mocowania dodatków, ale kolby nie można dołączyć.
Nowy pojazd: skuter śnieżny
Dodano nowy pojazd: skuter śnieżny
- Dodano nowy pojazd – skuter śnieżny.
- Skuter śnieżny pojawia się tylko na Vikendi.
- Ma dwa miejsca i jeździ po śniegu i lodzie o wiele lepiej od innych pojazdów, ale trudniej się go prowadzi po innych nawierzchniach.
Rankingi i regiony
- Serwer/region jest teraz wybierany automatycznie, biorąc pod uwagę region gracza.
- W razie dołączenia do gracza z innego regionu, system dobierania graczy automatycznie wybierze odpowiedni region.
- Przycisk wyboru regionu po prawej dolnej stronie ekranu zniknie.
- Dodano system tytułów przetrwania (beta sezonu 1):
- Aby uzyskać więcej informacji, zapoznajcie się z naszym postem na temat systemu tytułów przetrwania.
Wybór mapy
- Funkcja wyboru mapy zmieniła się wraz z dodaniem Vikendi:
- Oprócz poszczególnych map (Erangel, Miramar i Sanhok) można też zagrać na Vikendi.
- Funkcja szybkiego dołączenia pozwala dołączyć się do pierwszej dostępnej gry, niezależnie od mapy.
Odnowienie interfejsu rozgrywki
- Ulepszono interfejs selekcji map i trybów rozgrywki:
- Nowy interfejs pokazuję informacje o dobieraniu graczy do wybranej mapy i trybu gry.
- Jeśli pula graczy jest dostateczna, pokazany zostanie czas oczekiwania.
- Jeśli pula graczy jest niedostateczna i trudno oszacować czas oczekiwania, pokazana zostanie ilość graczy w kolejce.
- Jeśli pula graczy jest niedostateczna I gracze dopasowywani są do innych regionów, pojawi się wiadomość o niskiej jakości połączenia.
Poprawki jakościowe
- Gracze mogą teraz jeszcze bardziej powiększać minimapę.
- Konsekwencja kolejności graczy: Kolejność graczy w poczekalni zgadza się teraz z kolejnością w grze, tak że gracze po wejściu do gry będą mieli ustalone numery i barwy.
- Poprawka pola widzenia kamery w trybie FPP.
- Dodano opcje ustawień graficznych na Xbox One X.
Rozgrywka
- Zmniejszono odrzut P18C.
- Dodano funkcje automatycznego przeładowania:
- Jeśli funkcja jest włączona, próba strzału przy pustym magazynku spowoduje automatyczne przeładowanie.
- Funkcja ta dostępna jest w opcjach, i domyślnie ustawiona jako „Wyłączony”.
- Maksymalną wartość liczbową czułości biegu do przodu zmieniono z 50 na 100.
- Maksymalny poziom został taki sam, więc jeśli czułość biegu do przodu była ustawiona na 10, zmieni się na 20.
- Dzięki temu można precyzyjniej ustawić wartość.
- Poprawiono ustawienia dźwięku w opcjach.
- Ustawienia dźwięku są teraz podzielone na głośność główną, głośność efektów, głośność interfejsu użytkownika i głośność muzyki.
- Ulepszono system spadania na spadochronie:
- Swobodne spadanie:
- Lewy drążek pozwala na spadanie pełną prędkością w kierunku ziemi.
- Szybkość manewrowania, tak jak i czas reakcji i precyzja sterowania, jest teraz znacznie większa.
- Swobodne spadanie:
- Spadanie na spadochronie:
- Dodano nowe animacje spadania i zwiększoną ogólną kontrolę i szybkość reakcji.
- Lewy drążek pozwala pozwala na spadanie pełną prędkością (szybsze spadanie, mniejszy zasięg).
- Pociągnięcie lewego drążka do tyłu pozwala na szybowanie (powolniejsze spadanie, większy zasięg).
- Wprowadzono możliwość odcięcia spadochronu przy naciśnięciu przycisku (B), gdy postać jest stosunkowo blisko ziemi:
- Pomoże to graczom wylądować o wiele wcześniej, aby jak najszybciej uzyskać broń. Jeśli spadochron zostanie odcięty na zbyt wysokim pułapie, postać otrzyma obrażenia od upadku.
- Dodano nowe animacje lądowania:
- Lądowanie przy szybkiej prędkości może spowolnić przez krótki czas, ponieważ postać jest zmuszona do manewrowania w celu ograniczenia szybkości spadania i ostatecznego zahamowania spadochronu.
- Zderzenie z budynkami podczas lądowania automatycznie odetnie spadochron. Uważajcie!
- Spadochron nie znika natychmiast i pozostaje widoczny na krótką chwilę po wylądowaniu.
- Ulepszono animacje postaci używane podczas swobodnego spadania oraz skoków na spadochronie:
- Ruchy postaci są znacznie bardziej płynne i zostały ulepszone, aby były bardziej realistyczne.
- Ulepszono efekty trafień:
- Ulepszono wygląd cząsteczek krwi trafionych postaci.
- Ulepszono wygląd efektu krwi, która pojawiają się na ekranie po otrzymaniu obrażeń od innych graczy.
- Nieznacznie zwiększono opóźnienie pomiędzy pojedynczymi strzałami z M16A4.
- Powodem tej zmiany była szybkostrzelność w seryjnym trybie ognia, w którym M16A4 był wolniejszy od wielokrotnych strzałów pojedynczych.
- Planujemy aktualizację, która wprowadzi ulepszony balans broni w pierwszej połowie 2019 roku.
- Zmieniono położenie celownika, aby był bliżej wylotu niektórej broni:
- W przyszłej aktualizacji dodamy nowy załącznik, który będzie wymagał właśnie tego nowego położenia do celowania. Wprowadziliśmy tą zmianę z wyprzedzeniem, aby pomóc graczom się do niej dostosować.
- Nie ma zmian dotyczących odrzutu broni, ale kontrola ognia może być odczuwana inaczej ze względu na powyższe zmiany.
- Gracze otrzymują teraz obrażenia od koktajli Mołotowa, które uderzają w ich pojazd:
- Koktajle Mołotowa które uderzają wokół pojazdu nie będą zadawały obrażeń postaciom wewnątrz. Dotyczy to również pojazdy które przejeżdżają przez obszar na którym koktajl Mołotowa uległ już wybuchowi.
Interfejs i doświadczenie użytkownika
- Poradnik do kontrolera jest teraz dostępny w lobby, w menu ustawień.
- Pseudonim gracza oglądanego podczas obserwowania członków drużyny w widoku obserwatora lub zabójcy będzie teraz widoczny w lewym górnym rogu ekranu.
- Zmieniono ogólny motyw lobby z okazji wprowadzenia naszej najnowszej mapy – Vikendi:
- Wprowadzono motyw środowiska pola śniegu.
- Wprowadzono efekt śniegu.
- Wprowadzono nowy podkład muzyczny.
- Połączono zakładki „KARIERA” i „RANKING” w menu „STATYSTYKI” w jedno menu, pod tytułem „SEZON”.
System anti-cheat i zgłaszanie
- Dodano funkcję zgłaszania do trybu wydarzenia:
- Naciskając przycisk (Y), można zgłosić gracza, który was zabił.
- W trakcie zgłaszania członka drużyny który was zabił, zostanie wyświetlona opcja zgłoszenia za umyślne zabójstwo gracza z własnego zespołu.
- W ciągu jednej rozgrywki, poszczególnych graczy można zgłosić tylko raz.
G-Coin
- Pakiety zawierające 13 000 G-Coin będą teraz zawierać 13,500 G-Coin:
- Gracze, którzy poprzednio zakupili 13 000 G-Coin, otrzymają 500 dodatkowych G-Coin za każdy zakupiony pakiet:
- Wkrótce udostępnimy więcej szczegółów na ten temat.
- Gracze, którzy poprzednio zakupili 13 000 G-Coin, otrzymają 500 dodatkowych G-Coin za każdy zakupiony pakiet:
Wydajność
- Poprawiono działanie klienta gry przez optymalizację tworzenia materiałów postaci.
- Poprawiono działanie przez zminimalizowanie problemu, wskutek którego cienkie obiekty migotały.
- Zoptymalizowano cząstki w deszczowej pogodzie.
- Dostosowano częstość synchronizacji spadochronu i postaci w zależności od odległości w celu usprawnienia działania serwera.
- Zoptymalizowano narzut obliczeń celu broni.
- Zoptymalizowano logikę usuwania niewidocznych instancjonowanych siatek.
- Zoptymalizowano ogólny koszt obliczeniowy ruchu postaci.
- Zmniejszono zacinki przy streamingu poziomów.
- Zmniejszono zacinki przy tworzeniu fizyki.
Poprawki
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracze mogli czasami wchodzić po schodach o wiele szybciej, poruszając się ukosem przy ścianie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego model postaci pokonanego gracza czasami przechodził przez ściany.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postacie wyglądały, jakby się ślizgały, wstając, jeśli jednocześnie wyjęły broń i wstały.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postacie wyglądały jakby bezgłowe przy używaniu środków leczących i doładowujących, podczas czołgania lub prowadzenia pojazdu w trybie FPP.
- Naprawiono błąd, wskutek którego wydawało się, że gracz się ślizga przy wstawaniu lub poruszaniu się przy przejściu do pozycji leżącej przed lądowaniem z pewnej wysokości.
- Naprawiono błąd, wskutek którego niektóre animacje były przerywane przy poruszaniu się pewnymi krokami.
- Naprawiono błąd, wskutek którego czasami wrogiego gracza było widać z bronią za postacią.
- Naprawiono błąd, wskutek którego czasami w czasie jazdy motocyklem można było patrzeć przez ściany i skały.
- Naprawiono błąd, wskutek którego kamera gracza czasami przechodziła przez pojazd, kiedy pojazd opierał się o jakiś obiekt.
- Naprawiono błąd, wskutek którego celowanie przez przyrządy (ADS) działało zawodnie, kiedy przechodziło się do celowania od razu po wyjęciu broni.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz czasami otrzymywał obrażenia od zderzenia, kiedy inny gracz podnosił motocykl.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postać czasami obracała się, mimo że jej stopy były nieruchome, kiedy obróciło się ekran o więcej niż 180 stopni w lewo lub w prawo.
- Naprawiono błąd, wskutek którego poruszający się czasami wyglądał, jakby celował przez lunetę, kiedy wchodził po schodach przy ścianie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postacie mogły przeskakiwać nad innymi graczami, kiedy znajdowały się na pewnej wysokości.
- Naprawiono błąd, wskutek którego przy zsiadaniu z motocykla gracz czasami przechodził przez podłogę budynku.
- Naprawiono błąd, wskutek którego animacja postaci skakała do góry w pobliżu kół buggy.
- Naprawiono błąd, wskutek którego animacja postaci skakała do góry podczas kucania lub wstawania w pobliżu pojazdu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie widział chwilami postaci kolegi z oddziału w poczekalni po meczu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie mógł zabrać z ziemi niektórych przedmiotów, takich jak broń czy amunicja.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postacie z pewnymi skórkami nie miały głów.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracze w widoku swobodnym mogli strzelać w nienormalną stronę.
- Naprawiono błąd, wskutek którego ręce postaci kręciły się, gdy gracz patrzył w górę, plądrował lub przygotowywał się do rzucenia bronią miotaną w trybie FPP.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracze mogli wchodzić na pewne tereny na Miramar, które powinny być niedostępne.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w pewnych warunkach gracz mógł wstać z pozycji leżącej szybciej niż normalnie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracze mogli używać broni podczas pływania, jeśli wiele razy wciskali przycisk wyjęcia broni w pobliżu skał.
- Naprawiono błąd, wskutek którego ekran nadmiernie się trząsł w trybie widza podczas oglądania przeciwnika, który strzela.
- Naprawiono błąd, wskutek którego podczas swobodnego opadania z samolotu przy naciśnięciu określonych klawiszy ruchu niektóre animacje były odtwarzane nieprawidłowo.
- Naprawiono błąd, wskutek którego odgłosy kroków graczy poruszających się wolno (chodzenie w przykucnięciu) nie były odtwarzane u innych graczy.
- Naprawiono błąd, wskutek którego nie było słychać kroków gracza na dywanie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego po kliknięciu przycisku „GRAJ” gra zawieszała się w lobby.
- Naprawiono błąd, wskutek którego dawało się jednocześnie otworzyć mapę świata i menu kołowe.
- Naprawiono błąd, wskutek którego pewne miejsce z tyłu pickupa i buggy blokowało pociski.
- Naprawiono błąd, wskutek którego nie był odtwarzany dźwięk samolotu latającego wokół gracza.
- Naprawiono błąd, wskutek którego członkowie oddziału otrzymywali obrażenia od ognia bratobójczego, nawet jeśli nie celowało się do nich przy strzelaniu.
- Naprawiono błąd, wskutek ktorego włosy Harley Quinn nie poruszały się.
- Naprawiono błąd, wskutek którego kiedy postać przechodziła przez drut kolczasty, przebijał on ciało postaci lub powodował nieoczekiwaną likwidację.
- Naprawiono błąd, wskutek którego przy noszeniu niektórych czapek włosy wystawały nad czapką.
- Naprawiono błąd, wskutek którego czasami efekt dźwiękowy strzykawki z adrenaliną był odtwarzany bez przerwy, nawet po anulowaniu użycia.
- Naprawiono błąd, wskutek którego klaksony pojazdów było ciągle słychać po wyjściu z pojazdu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego lista członków drużyny nie zgadza się przy oglądaniu kolegi z oddziału i zmianie kamery.
- Naprawiono błąd, wskutek którego pasek użytkowy przedmiotów leczących lub wspomagających i wskrzeszania nie był widoczny w czasie obserwacji.
- Naprawiono błąd, wskutek którego podniesienie broni miotanej podczas trzymania tej samej broni miotanej nie powodowało aktualizacji liczby przedmiotów.
- Naprawiono błąd, wskutek którego przeładowywanie broni przez obserwowaną postać było pokazywane nieprawidłowo w czasie obserwacji.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w czasie obserwacji nie dało się usunąć szybkiego znacznika.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w czasie obserwacji animacja wyjmowania i odkładania broni była wyświetlana nieprawidłowo, kiedy obserwowana postać wstawała z pozycji leżącej.
- Naprawiono błąd, wskutek którego pod pewnym kątem nie dawało się wsiąść na motocykl.
- Naprawiono błąd, wskutek którego dźwięk emotki odtworzony przed samym rozpoczęciem rundy w poczekalni był odtwarzany nawet na pokładzie samolotu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego kamera przechodziła przez drzwi pod pewnym kątem przy włączaniu ADS blisko drzwi podczas korzystania z pistoletów.
- Naprawiono błąd, wskutek którego zmiana skórki założonej na hełm w lobby nie była brana pod uwagę przy wejściu do rozgrywki.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w niektórych miejscach przy schodach na Erangel, gracze nie mogli podnośić broni do walki wręcz.
- Naprawiono błąd, wskutek którego trafienie granatem skutkowało nieprawidłowymi obrażeniami.
- Naprawiono błąd, wskutek którego trajektoria, pokazywana podczas przygotowywań do rzucenia granatem, była wyświetlana, nawet gdy postać była zneutralizowana.
- Naprawiono błąd, wskutek którego czekanie w poszczególnych miejscach przed rozpoczęciem gry sprawiało, że postać trafiała pod ziemię.
- Naprawiono błąd, wskutek którego kąt kamery przesuwał się w środek postaci, podczas przechodzenia przez drut kolczasty.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w niektórych sytuacjach kamera przechodziła przez drzwi.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w określonych sytuacjach postać wydawała się wielokrotnie przełączać między pozycją stojącą a czołganiem.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w pewnych sytuacjach animacje otwierania i zamykania drzwi nie były odtwarzane, gdy inny gracz był przy drzwiach.
- Naprawiono błąd, wskutek którego zielona krew była lepiej widoczna niż czerwona krew.
- Naprawiono błąd, wskutek którego, jeśli gracz był wewnątrz pojazdu podczas rozłączenia, powrót do gry wyrzucał gracza na zewnątrz a tym samym pozostawiał model postaci wewnątrz pojazdu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego zrzuty czasami spadały poza obszar gry.
- Naprawiono błąd, wskutek którego zrzuty spadały z samolotu na poprzek lub odwrócone do góry nogami.
- Naprawiono błąd, wskutek którego wskaźnik regionu serwera pod wskaźnikiem PŻ wyświetlał „Nieznany” region.
- Naprawiono błąd. wskutek którego każda broń miała inne opóźnienie między przeładowaniem a strzałem.
- Naprawiono błąd, wskutek którego pojazdy czasami przemieszczały się przez postacie, podczas staczania się ze wzgórza.
- Naprawiono błąd, wskutek którego czołganie tuż obok ściany w trybie FPP, powodowało przenikanie broni przez ścianę.
- Naprawiono błąd, wskutek którego animacje postaci wyglądały nienaturalnie, gdy potrącone przez pojazd zjeżdżający ze wzgórza.
- Naprawiono błąd, wskutek którego kamera drgała podczas celowania ADS i czołgania się na pochyłym terenie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego pojemność amunicji wyświetlana była niepoprawnie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego broń gracza oglądanego w trybie widza była wyświetlenia w niepoprawnej pozycji.