Metro Exodus ma problemy z frameratem. Najlepsza animacja na... Xbox One

Oglądaliśmy już porównanie grafiki z włączonym raytracingiem w Metro Exodus na PC. Teraz pora na konsole.
Redakcja DigitalFoundry wzięła pod lupę nowość w postaci Metro Exodus. Zespół przyjrzał się konsolowym wersjom tej wyczekiwanej produkcji.
Test wydajności raytracingu w Metro Exodus




Porównanie rusza w 2 minucie poniższego nagrania - jak zwykle Digital Foundry zaczyna od ogólnej jakości obrazu. Xbox One X zdaje się działać w rozdzielczości natywnej 4K, PS4 Pro generuje
rozdzielczość 1440p. Z kolei PS4 działa w 1080p a XOne w fluktuuje między 840p a 1080p.
Gra zdaje się mieć problem z gammą na Xboksie - póki co nie ma sposobu na "wyciągnięcie" w opcjach poblokowanych cieni.
Jak sytuacja wygląda z frameratem? O dziwo najlepiej zachowuje się... Xbox One! Podstawowa konsola Microsoftu prawie zawsze zachowuje 30 fps dzięki dynamicznej rozdzielczości. PS4 zalicza już często "dropy" nawet w okolice 15 fps. Xbox One X i PS4 Pro też potrafią wygenerować spadki do 20 fps. Pod tym względem uwidacznia się przewagą dynamicznej rozdzielczości z wersji Xbox One - kosztem gorszego obrazu otrzymujemy najlepszy framerate. Pod względem ogólnej jakości obrazu zwycięzcą jest Xbox One X.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metro Exodus.