The Division 2 będzie walczyć ze smogiem. Ubisoft zaprasza do ciekawej akcji
Ubisoft chce przyczynić się do poprawy środowiska w naszym kraju. Osoby odpowiedzialny za marketing postanowiły wykorzystać The Division 2 do walki ze smogiem w rodzimych miastach.
Tom Clancy's The Division 2 zadebiutuje już za dwa tygodnie, więc Ubisoft szykuje się do wielkiego wydarzenia. Firma postanowiła zaoferować polskim graczom nietypową inicjatywę – we współpracy z Traficar oraz Microsoftem firma szuka agentów, którzy zawalczą ze smogiem.
The Division 2. Ubisoft już przedstawia rok darmowych rozszerzeń. Efektowna reklama TV
Ubisoft podkreśla, że jednym ze sposobów redukcji CO2 w powietrzu jest zmniejszenie liczby samochodów w miastach. To właśnie z tego powodu w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście pojawią się samochody Traficar z oznaczeniami The Division 2. Gracze-klienci, którzy odbędą grupową podróż (od 3 do 5 agentów) i przedstawią dowód swojej podróży mogą zgarnąć nagrodę gwarantowaną – jest to maska antysmogowa dla siebie i swoich współtowarzyszy.
Ciekawie zapowiada się również drugi etap walki o lepsze jutro, ponieważ osoby zaangażowane we wspólną podróż mogą wziąć udział w kolejnym wydarzeniu:
„Od 8 do 14 marca zespoły mają czas na realizację drugiego zadania – tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie! Dowodem z misji ma być zdjęcie zamieszczone na swoim profilu Facebook lub Instagram.”
Najlepsze drużyny otrzymają konsole Xbox One, karty Xbox Live, czy też limitowaną edycję gry, więc w tym wypadku nie tylko możecie zadbać o swoje okolice, ale otrzymacie również możliwość zgarnięcia ciekawych nagród.
Jest to bez wątpienia ciekawa akcja, która pokazuje, że czasami można wykorzystać naszą branżę i zadbać o środowisko.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.