DiRT Rally 2.0 działa w perfekcyjnych 60 klatkach na sekundę
Codemasters tworzy obecnie jedne z najlepszych wyścigów na rynku, a wszystko to zawdzięczają wieloletniemu doświadczeniu, nauce na własnych błędach i słuchaniu graczy.
Autorzy Dirt Rally 2.0 od ponad dekady korzystają z własnego silnika do gier o nazwie Ego Engine, który stworzyli w oparciu o darmowy silnik Sony pod nazwą PhyreEngine.
Najlepsza gra lutego na PS4. Sony zachęca do głosowania
Efekty tak dobrej znajomości autorskiej technologii możemy zobaczyć w niezwykle chwalonych wyścigach, jakie ujrzały światło dzienne zaledwie kilka dni temu. Okazuje się, że produkcja Codemasters jest świetnie zoptymalizowana i na prawie każdej platformie działa w niezachwianych 60 fpsach.
Wyjątkiem jest tu Xbox One, gdzie zdarzają się spadki do poziomu 55 klatek, ale tylko w kilku przypadkach przy dużym obciążeniu konsoli. Ponadto każda wersja działa w dynamicznej rozdzielczości osiągającej maksymalnie 1080p na XOne, PS4 i PS4 Pro oraz 4K na Xbox One X.
Dirt Rally 2.0: PS4/Pro vs Xbox One/X