The Last of Us Part 2 na rynku już w październiku wg sklepowej reklamy
Wygląda na to, że faktycznie możemy zagrać w The Last of Us Part 2 jeszcze w tym roku.
Skąd takie rewelacje? Tym razem nie od anonimowych "informatorów". Przeciek jest całkiem konkretny, bo pochodzi od sklepu LAWGamers z Peru, który najwyraźniej pospieszył się z publikacją reklamy The Last of Us Part 2. W przedstawianym przez chwilę na stronie LAWGamers plakacie pojawił się miesiąc premiery najnowszego dzieła Naughty Dog: październik 2019 r.
The Last of Us Part 2 ma zadebiutować jeszcze w 2019 r.
Czy to tylko "makieta" używana przez sklep z Peru, czy Sony faktycznie rozesłało już informacje o planowanym terminie premiery The Last of Us Part 2? Z definitywną odpowiedzią musimy pewnie zaczekać do większej branżowej imprezy. Zapewne Sony chce zostawić sobie tak ważne ogłoszenie na konferencję poprzedzającą targi E3 2019.
Peruvian gaming retailer LAWGAMERS, have issued promotional material for the Last of Us Part 2, suggesting an October 2019 release date. #PS4 #NaughtyDog #LastofUs pic.twitter.com/NMjOLT3LAD
— Game Signal (@game_signal_) March 3, 2019
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.