Snapchat chce wejść na rynek gier

Snapchat chce wziąć szturmem świat gier, prezentując na początku kwietnia platformą grową, która na razie nosi tytuł Project Cognac.
Snapchat, jako aplikacja, zmaga się z problemem odpływu użytkowników na rzecz, chociażby Instagrama. Snap Inc., firma zarządzająca całością uznała, że wejście na rynek gier najlepszym sposobem, by z tym problemem wygrać.
Google Stadia potężniejsza od Xbox One X. Platforma streamingowa z własnym kontrolerem




Snap Inc. chce w trakcie specjalnej konferencji zaplanowanej an 4 kwietnia pokazać plany na rozwój. Nowym filarem ma być platforma growa, nosząca aktualnie miano Project Cognac. Zaproszenia na wydarzenie ozdobione są hasłem mniej gadki, więcej gry.
Plotki o tym, że Snapchat romansuje z grami, krążą po Sieci od kilku miesięcy i wzmocniły się, gdy firma kupiła brytyjski startup growy - PlayCanvas. Firma ta zajmuje się także wirtualną rzeczywistością, więc można zgadywać, że Snapchat pójdzie w kierunku gier VR/AR.
Analitycy przewidują, że ten ruch będzie odpowiedzią na spadające statystyki zaangażowania użytkowników Snapa.