Battlefield V: Firestorm. Battle Royale od DICE działa i wygląda wyśmienicie
Battlefield V nie miał zbyt dobrego startu, jednakże DICE nie porzuciło swoich pierwotnych planów i zamierza złapać kawałek tortu zwanego Battle Royale.
Już przy zapowiedzi aktualnej odsłony serii, przedstawiciele firmy powiedzieli, że do Battlefielda V trafi jakiś tryb "Royale".
Assassin's Creed III: Remastered ocenione w recenzjach
Teraz gdy Firestorm autorstwa Criterion Games zadebiutowało na konsolach i PC, ekipa Digital Foundry przyjrzała się aspektom technicznym trybu.
Okazuje się, że na każdej z dostępnych wersji konsol, tytuł celuje w 60 klatek na sekundę i co prawda spadki na podstawowych sprzętach się zdarzają, ale nie są one zbyt drastyczne - najniżej do około 45 klatek na Xbox one i około 50 klatek na PS4.
Rozszerzone zabaweczki starają się osiągnąć prawdziwe 4K, lecz przy dynamicznej rozdzielczości, wychodzi im to niezwykle rzadko - Prosiak ma najniżej około 1260p, zaś Skorpion 1944p.
Battlefield 5: Firestorm PS4/Pro vs Xbox One/X - Every Console Tested!