Assassin's Creed III. Wczesny prototyp pokazuje, jak fantastycznie wyglądać mogła gra

Gry
5862V
Assassin's Creed III. Wczesny prototyp pokazuje, jak fantastycznie wyglądać mogła gra
Igor Chrzanowski | 31.03.2019, 14:52

Zanim deweloperzy zaczną na całego produkcję danej gry, najpierw muszą przygotować jej szkic, zbudować dopieszczony prototyp i modlić się o to, aby inwestorzy i wydawca, zaakceptowali taką propozycję.

Wczoraj w Sieci po raz pierwszy wylądował wysokiej jakości zapis rozgrywki z wewnętrznej, prototypowej wersji Assassin's Creed III, w której prezentowano koncepcję gry, jej najważniejsze mechanizmy, a także jakość grafiki, jaką może mieć tytuł.

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin's Creed III Remastered to coś więcej niż zwykły remaster

Okazuje się, że tak zwany "Target Footage" wygląda nieziemsko dobrze, jak na 2010 rok, w którym był przygotowany. Kenway ma w nim znacznie więcej, znacznie lepiej stworzonych animacji niż w wersji sklepowej, a śnieg rzeczywiście miał znaczenie dla rozgrywki i wyglądał lepiej niż ten w Uncharted 2.

Ponadto przeciwnicy reagowali na poczynania w walce bardzo naturalnie, szykowali się do parowania, pojedynków 1 na 1, a nasz bohater mógł im dynamicznie wytrącić broń z rąk, a nawet... oskalpować swój cel. Do tego wszystkie gałęzie miały naturalną sprężystość i nie były sztywnymi obiektami jak to jest w pełnej wersji Asasyna. 

Poniżej macie wspomniane nagranie, zaś jeszcze niżej zwiastun rozgrywki z E3 - różnica jest wręcz kosmiczna. 

Assassin's Creed III Full "Target Footage" (HD + Original Voice Over)

A tak wyglądała wersja, którą otrzymaliśmy już w 2012 roku.

Assassin's Creed 3 E3 Frontier Gameplay Demo

Źródło: własne

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper