Activision podaje wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. 2 mln w 10 dni
Activision pochwaliło się w wydanym dziś oświadczeniu wynikami sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice.
Jak poinformowało Activision, Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w liczbie 2 mln egzemplarzy (liczba uwzględnia również pobrania ze sklepów cyfrowych). Wynik ten najnowszej grze From Software udało się wykręcić w 10 dni.
Sekiro: Shadows Die Twice. Sony wybrało najładniejsze zrzuty ekranowe graczy | Poradnik do Sekiro: Shadows Die Twice
Cytowana w komunikacie prasowym przedstawicielka Activision Michelle Fonseca powiedziała:
Sekiro: Shadows Die Twice wprowadza coś niezwykle wyjątkowego i unikatowego do portfolio Activision. Współpraca z From Software, by móc przedstawić nową markę graczom z całego świata, była honorem.
Fani uczynili premierę Sekiro: Shadows Die Twice jedną z najbardziej niesamowitych w tym roku. Gra poradziła sobie dobrze na wszystkich platformach, w tym na PC, i jesteśmy bardzo zadowoleni ze wsparcia zarówno graczy, jak i krytyków. To wielka satysfakcja widzieć radość fanów pokonujących kolejne wyzwania.
Jak widać, Fonseca określiła Sekiro jako "markę", co oznacza, że Activision może planować jej dalszy rozwój (furtkę kontynuacji otwiera zresztą jedno z zakończeń).
Co więcej, gra cieszyła się też dużą popularnością na serwisie Twitch. W ciągu pierwszego tygodnia od premiery streamy z Sekiro oglądano przez 1,1 mld minut.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Sekiro: Shadows Die Twice.