The Surge 2. Reżyser opowiada o nadchodzącym sequelu
Reżyser obu części The Surge, Jan Klose, podzielił się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi nadchodzącego sequelu. Zdradził kilka ciekawych aspektów nowej produkcji.
Pierwsza część, The Surge, zostawiła po sobie przyzwoite wrażenie. Gra wyprodukowana przez niemieckie Deck13 Interactive przypominała niekiedy list miłosny do gier z cyklu Dark Souls. Łamała jednak pewne schematy, a to pozwoliło na całkiem świeżą rozgrywkę.
The Surge 2 błyszczy na nowych screenach
Choć wciąż nie mamy żadnych szczegółowych konkretów odnośnie do The Surge 2, to osoby stojące za grą coraz śmielej uchylają tajemnice z nią związane. Niedawno dostaliśmy nowe zrzuty ekranu z gry, a teraz dyrektor kreatywny, Jan Klose, omówił kilka ciekawych aspektów.
Członek zespołu tworzącego grę zdradził, że gracze dostaną dużo więcej swobody względem poprzedniej części. Nastąpi odejście od labiryntowych lokacji, a eksploracja będzie miała znacznie większe znaczenie. Zamiast formuły przechodzenia tytułu od misji - do misji, będziemy mogli zwiedzać otwarte środowiska w dowolnej kolejności. Rolę hubu będzie zawsze pełniło centrum miasta.
Klose wspomniał także, że w grze pojawią się wrogowie o różnych poziomach trudności. Wpłynie to na jakoś otrzymywanych łupów za pokonanie konkretnych z nich. Występowanie innych wrogów na obszarach o różnych poziomach trudności ma zachęcić graczy do jak najczęstszego korzystania z otwartości stworzonego świata. Wszystko po to, aby zdobyć lepsze skarby.
Premiera The Surge 2 została ustalona na bieżący rok, ale na szczegóły wciąż musimy czekać. Jak można wywnioskować z udzielonego wywiadu, gra jest już bliżej niż dalej oddania do sprzedaży graczom.