Kingdoms of Amalur: artystyczne wizje

Gry
513V
Kingdoms of Amalur: artystyczne wizje
Bartosz Dawidowski | 20.01.2012, 09:46

Przed nami kolejny filmik promujący świat Kingdoms of Amalur. Po przyjrzeniu się klasom postaci, mechanice walki i systemowi rozwoju bohatera przychodzi pora na krótki materiał na temat artystycznej wizji twórców gry.

Przed nami kolejny filmik promujący świat Kingdoms of Amalur. Po przyjrzeniu się klasom postaci, mechanice walki i systemowi rozwoju bohatera przychodzi pora na krótki materiał na temat artystycznej wizji twórców gry.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Dzięki poniższemu filmikowi możemy zobaczyć z jaką dbałością o szczegóły podchodzi Big Huge Games do swojego debiutanckiego RPG-a.

Deweloper zaznacza, że jest już kilka tytułów, które mają podobny, kolorowy świat (Fable?), ale u nich znajdziemy najwyższą kreatywność (głównie za sprawą Todda McFarlane'a, który odpowiada za komiksowego Spawna).
 

 

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper