Tak wyglądał prototyp Ryse: Son of Rome na Xboksa 360

Ryse: Son of Rome miało pierwotnie pojawić się jeszcze na Xboksa 360 i wykorzystać Kinecta. Zdecydowano się jednak na przeniesienie gry na Xboksa One, by konsola Microsoftu miała więcej gier startowych.
Debiutujące jako tytuł startowy Xboksa One Ryse: Son of Rome zostało ocenione dosyć dobrze mimo swoich ograniczeń w rozgrywce. Doceniono grafikę, która na tamte czasy robiła spore wrażenie. Było to możliwe dzięki decyzji Microsoftu, który nie chciał, by projekt pojawił się na Xboksie 360.
Halo 5: Guardians. Ogromna aktualizacja w grze




Pierwotnie Ryse: Son of Rome miało być bowiem grą na poprzednią generację konsol wykorzystującą Kinecta. Projekt pokazano pierwszy raz w 2010 roku, kiedy nosił jeszcze prototypową nazwę Codename: Kingdoms. Trzy lata później Crytek zapowiedział grę ponownie, ale na Xboksa One.
Okazało się, że w międzyczasie Ryse: Son of Rome powstawało jako normalna gra na Xboksa 360, oferując walkę bronią białą z perspektywy oczu bohatera, ale bez wykorzystania do tego Kinecta. Całość więc trafiłaby przede wszystkim do fanów Dark Messiah of Might and Magic.
Skąd o tym wiemy? Ktoś kupił devkita Xboksa 360, a na dysku konsoli znajdowała się prototypowa wersja Ryse: Son of Rome, która w ruchu wyglądała następująco.
Jak wam się podoba taka wersja Ryse: Son of Rome?