Dying Light 2 zapewni lepszą rozgrywkę, świat i historię od Dying Light

Gry
2833V
Dying Light 2 zapewni lepszą rozgrywkę, świat i historię od Dying Light
Wojciech Gruszczyk | 15.05.2019, 16:30

Na tegorocznym E3 nie powinno zabraknąć mocnej prezentacji , ale już teraz możecie mieć pewność, że Polacy postanowili w znaczący sposób poprawić jakość wszystkich najważniejszych elementów pierwowzoru. Gra ma zapewnić znacznie lepsze doświadczenie.

Nadal nie znamy daty premiery , ale możemy mieć nadzieję, że produkcja wyląduje na półkach sklepowych jeszcze w 2019 roku. Tytuł rozgrzewa graczy, którzy oczekują kolejnych ekscytujących starć z biegającymi truposzami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dying Light 2 na E3 2019! 

Dying Light 2 zaoferuje lepszą rozgrywkę i ciekawszy świat

W sprawie gry wypowiedział się ponownie Tymon Smektała, który nie ukrywa, że rozpoczynając prace nad chciał stworzyć lepszą rozgrywkę, przygotować ciekawszy świat oraz zapewnić spójniejszą historię.

Gameplay z Dying Light zebrał mnóstwo pozytywnych głosów, więc zadaniem twórców było „utrzymanie rozgrywki w nienaruszonym stanie”, a jednocześnie ulepszenie i rozszerzenie niektórych elementów.

Znacznie trudniejszym wyzwaniem okazało się wykreowanie ciekawszego świata, który będzie dodatkowo angażował graczy. To właśnie z tego powodu zdecydowano się na umiejscowienie wydarzeń w nowoczesnym świecie, ale mieszkańców cofnięto do „Mrocznego Średniowiecza”. Umiejscowienie wydarzeń wpływa na historię, akcję oraz oferuje interesującą mieszankę pod względem wizualnym – będzie to zderzenie współczesnego świata z ludźmi biegającymi z pochodniami.

W Dying Light 2 gameplay i historia tworzą jedną całość

Smektała wspomniał, że choć jego zespół był pewien, że dostarczy odpowiednią rozgrywkę, to problemem okazała się narracja:

„Byliśmy pewni naszej rozgrywki, ale nie byliśmy pewni naszych umiejętności narracyjnych i opowiadania historii. W przypadku wiedzieliśmy, że musimy stworzyć grę, w której rozgrywka będzie na równi z narracją, a narracja będzie na równi z gameplayem.”

To właśnie z tego powodu Polacy zdecydowali się zatrudnić do współpracy cenionego i doświadczonego Chrisa Avellone'a, a jednocześnie do Techlandu dołączył cały zespół, który pracował przy linii questów Barona z . Studio trzykrotnie zwiększyło liczbę scenarzystów.

Dying Light 2 zaoferuje nam dużo więcej

Na ubiegłorocznym E3 zobaczyliśmy duży pokaz i była to w zasadzie jedyna szansa na zobaczenie polskiej gry w akcji. Twórcy zajęli się dopieszczeniem swojego produktu, by mieć pewność, że tytuł w dniu premiery będzie błyszczał.

Co ciekawe, na konferencji Microsoftu zobaczyliśmy... „Za bardzo” uproszczone demo. Deweloperzy podjęli tę decyzję, by mieć pewność, że pokaz trafi do jak najszerszego grona odbiorców, ale możecie się szykować na mnóstwo wyborów:

„ Istnieją bardziej złożone wybory, mamy więcej opcji, a sposób, w jaki dokonujesz tych wyborów, nie będzie oparty tylko na dialogu. Czasami będą one wynikiem rozgrywki, czasami decyzji o udaniu się w jakieś miejsce, zbadaniu go i znalezieniu czegoś. Ciężko było wybrać, ale zdecydowaliśmy się na prostą formę, aby ludzie mogli zorientować się nad czym pracujemy.”

Te słowa potwierdzają jedno – w możemy liczyć na ciekawe relacje rozgrywki, świata oraz historii, ponieważ każdy z trzech filarów gry jest ze sobą połączony i wpływa na kolejne.

Co warto przeczytać? 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.

Źródło: https://www.gamesradar.com/how-dying-light-2-is-inspired-by-the-witcher-3-and-game-of-thrones

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper