Ghost Recon Breakpoint największą ewolucją w serii. Ubisoft opowiada o zmianach
Ghost Recon Breakpoint zapowiada się świetnie - szczególnie dla fanów Wildlands, bo gra działa w oparciu o ten sam silnik i podobne zasady zabawy.
Tym razem Ubisoft oprowadza nas po sposobach, w jakich Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint "ewoluował".
Ghost Recon Breakpoint oficjalnie zapowiedziane
Pierwszy czynnik rozwoju to wolność. Deweloperzy podkreślają, że pozwalają rozgrywać misje w Ghost Recon Breakpoint w swobody sposób - do każdego problemu można podejść na różne sposoby. To spore odejście od formuły znanej z Ghost Recon: Future Soldier z 2012 roku.
Wiadomo, że w Ghost Recon Breakpoint będzie można podejmować nawet pewne wybory w trakcie dialogów. Nie jest jednak jeszcze jasne, jak takie decyzje będą odbijać się na rozwoju scenariusza (prawdopodobnie to tylko kosmetyczne modyfikacje wydarzeń).
Kolejny czynnik, o którym wspominają deweloperzy to "Breakpoint", czyli działanie pod presją i w sytuacjach ekstremalnych, gdzie nie mamy do dyspozycji wsparcia informacyjnego i wywiadowczego.
Kolejne nowości w Ghost Recon Breakpoint to motywy survivalowe - odnoszenie poważnych ran. Może się zdarzyć, że bohater odniesie takie kontuzje, że będzie zmuszony do czołgania się i korzystanie wyłącznie z pistoletu. Postać gracza może też swobodnie przyjmować jedną z 4 klas podczas przebywania w obozowiskach na rozległej wyspie.
Ghost Recon Breakpoint zostało niedawno oficjalnie zapowiedziane. Zbiór wszystkich informacji znajdziecie tutaj.