Nowe tytuły w 2012 r. od Splash Damage!
Brink okazało się przeciętną sieciową strzelaniną, która zdecydowanie nie wykorzystała w pełni potencjału "parkourowej" rozgrywki, którą zaprojektowali twórcy Wolfenstein: Enemy Territory oraz Enemy Territory: Quake Wars. Splash Damage nie zamierza jednak składać broni.
Brink okazało się przeciętną sieciową strzelaniną, która zdecydowanie nie wykorzystała w pełni potencjału "parkourowej" rozgrywki, którą zaprojektowali twórcy Wolfenstein: Enemy Territory oraz Enemy Territory: Quake Wars. Splash Damage nie zamierza jednak składać broni.
Rok 2012 ma być "najważniejszym okresem w historii Splash Damage" - tak twierdzi Paul Wedgwood, szef brytyjskiego studia deweloperskiego. W najbliższych 11 miesiącach na rynku pojawią się nowe gry i zapowiedzi - świeże wydawnictwa będą wprowadzać "ogromne zmiany".
"Szykujemy wiele ważnych ogłoszeń w najbliższych tygodniach i miesiącach. Zatrudniliśmy wspaniałych nowych ludzi do naszego zespołu. Odkryjemy nowe tytuły na platformy, które już wykorzystywaliśmy (włączając w to PC oraz wiodące konsole), a zaczniemy działać na niewykorzystanych przez nas jeszcze przestrzeniach. (...) Nie możemy się doczekać momentu, w którym będziemy w stanie przedstawić Wam wszystkie szczegóły na temat tegorocznych nowości" - napisał Paul Wedgwood na oficjalnej stronie Splash Damage.