Death Stranding w 2016 roku istniało wyłącznie w marzeniach Kojimy. Twórca przedstawił harmonogram pracy

Gry
2052V
Death Stranding w 2016 roku istniało wyłącznie w marzeniach Kojimy. Twórca przedstawił harmonogram pracy
Wojciech Gruszczyk | 03.06.2019, 15:10

Hideo Kojima przedstawił dokładny harmonogram pracy nad Death Stranding. Jeszcze trzy lata temu produkcja znajdowała się wyłącznie w marzeniach Japończyka, ale twórca zrealizował swój plan i teraz może wyczekiwać na premierę.

W marcu 2015 roku miałem okazję wspomnieć o burzliwym rozstaniu Hideo Kojimy z Konami. Japończyk zakończył kilkumiesięczną walkę ze studiem, które utrudniało mu prace nad Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mads Mikkelsen zmienił swoją postać w nałogowego palacza w Death Stranding

Japończyk długo nie opłakiwał problemów z Konami. Już pod koniec grudnia powstało jego nowe studio, po miesiącu rozpoczął poszukiwanie silnika, a w lutym dogadał się z Normanem, który wcielił się w głównego bohatera. Mads Mikkelsen dołączył do obsady w lipcu 2016 roku.

Sytuacja jest naprawdę interesująca, ponieważ możemy poznać szczegółowe informacje dotyczące powstania Death Stranding. Japończyk tym razem stworzył grę w trzy lata i teraz jego zespół może dopieszczać sceny przygotowując się na premierę.

Zachęcam do spojrzenia na zdjęcia.

Więcej o Death Stranding:

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper