Death Stranding w 2016 roku istniało wyłącznie w marzeniach Kojimy. Twórca przedstawił harmonogram pracy
Hideo Kojima przedstawił dokładny harmonogram pracy nad Death Stranding. Jeszcze trzy lata temu produkcja znajdowała się wyłącznie w marzeniach Japończyka, ale twórca zrealizował swój plan i teraz może wyczekiwać na premierę.
W marcu 2015 roku miałem okazję wspomnieć o burzliwym rozstaniu Hideo Kojimy z Konami. Japończyk zakończył kilkumiesięczną walkę ze studiem, które utrudniało mu prace nad Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Mads Mikkelsen zmienił swoją postać w nałogowego palacza w Death Stranding
Japończyk długo nie opłakiwał problemów z Konami. Już pod koniec grudnia powstało jego nowe studio, po miesiącu rozpoczął poszukiwanie silnika, a w lutym dogadał się z Normanem, który wcielił się w głównego bohatera. Mads Mikkelsen dołączył do obsady w lipcu 2016 roku.
Sytuacja jest naprawdę interesująca, ponieważ możemy poznać szczegółowe informacje dotyczące powstania Death Stranding. Japończyk tym razem stworzył grę w trzy lata i teraz jego zespół może dopieszczać sceny przygotowując się na premierę.
Zachęcam do spojrzenia na zdjęcia.
Więcej o Death Stranding:
2017/1 office construction has been completed
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
2016/9 did Guillermo’s scan & P cap for the trailer in Canada✋
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019