Ghost Recon Breakpoint. Kooperacyjna akcja na gameplayu
W trakcie konferencji Ubisoftu, urządzonej z okazji E3 2019 pojawił się oczywiście temat Ghost Recon Breakpoint. Gra została zademonstrowana na kilku zwiastunach. Teraz mamy okazję przyjrzeć się czystemu gameplayowi.
Tym razem Ghost Recon Breakpoint miała okazję sprawdzić redakcja IGN, oprowadzana po grze przez deweloperów z Ubisoftu. Zapis rozgrywki z nadciągającej strzelaniny znajdziecie poniżej. Summa summarum to ponad pół godziny świeżego gameplayu. O tyle ciekawego, że pierwszy materiał przedstawia rozgrywkę kooperacyjną.
Survivalowe zmagania w Ghost Recon Breakpoint
Przypominam, że nowości z Ghost Recon Breakpoint mają przede wszystkim survivalowy charakter - postać może odnieść poważne rany, które bardzo utrudnią korzystanie z broni. Ważny ma być także kamuflaż i oczywiście elementy stealth - bohater może np. przenosić i chować ciała powalonych wrogów.
W grze będą dostępne 4 klasy postaci. W trakcie zabawy poznamy bogatą fabułę, z setkami cutscenek, dialogów itd. W Breakpoint można grać solo lub w 4-osobowych zespołach z innymi graczami. Zachowamy też tę samą postać przez całą zabawę (w PvP i trybie "Story"). Akcja w Ghost Recon: Breakpoint odbywa się na wyspie Auroa, w której - już pewnie się domyślacie - główne skrzypce gra korporacja Skell (ta sama, do której gracze dokopali się w Wildlands).
Korporacja Skell przedstawia utopijną wizję przyszłości, w której kluczową rolę odgrywa Sztuczna Inteligencja - masowo produkowane maszyny-drony, który miały zredukować do zera przestępczość. Okazało się jednak, że automaty zostały przejęte przez wrogie siły, które je przeprogramowały i teraz wykorzystują do własnych, niecnych celów.
Sama wyspa Auroa przypomina rajską krainę. Piękno krajobrazu zaburzane jest jednak przez działania zbuntowanych oddziałów, zwanych Wilkami. W grze będziemy walczyć właśnie z takimi, doskonale wytrenowanymi jednostkami.
Premiera odbędzie się 4 października 2019 roku na PS4, XOne i PC.
Ghost Recon Breakpoint będzie jednym z premierowych tytułów w Google Stadia, czyli w nowej, streamingowej platformie od amerykańskiego giganta.
Wiadomo, że Google Stadia w dniu premiery pozwoli na rozgrywkę w 4K, 60fps ze wsparciem HDR. Przykładowo DOOM Eternal zadziała w ramach Google Stadia w rozdzielczości 4K z wykorzystaniem HDR i przy 60 fps. Po pewnym czasie streamingowa usługa ma zapewnić obraz nawet w rozdzielczości 8K i w 120 fps. Z myślą o Google Stadia będą również szykowane exclusivy.
Wiemy również, że Google Stadia stawia na rozgrywkę sieciową wolną od cheaterów i exploitów. Wszystko w związku z tym, że pliki i obliczenia związane z grami znajdą się po stronie zewnętrznej a nie klienta/gracza. Jedną z ciekawszych opcji oferowanych przez Google Stadia będzie też zapraszanie graczy do wspólnej zabawy. Osoby oglądające poczynania streamera będą mogły dołączyć się do obserwowanego gameplayu (jeśli streamer wyrazi na to wcześniej zgodę), klikając w jeden przycisk.
E3 2019 - Zapowiedzi, materiały, wiadomości. Wszystko w jednym miejscu
Przy okazji warto spojrzeć na: