Gears 5 - duży wpływ na Coalition miał Mad Max: Na drodze gniewu
Rod Ferugsson, szef studia Coalition, odpowiedzialnego za dalszy rozwój kultowej dla Microsoftu marki Gears of War, zdradził ostatnio, co dla niego i jego pracowników stanowiło inspirację podczas pracy nad Gears 5.
Gears 5 pojawi się na sklepowych półkach wraz z początkiem jesieni, już we wrześniu. Twórcy skupiają swoją i naszą uwagę na znaną z Gears of War 4 postać Kait Diaz, która wyrusza w długą i niebezpieczną drogę, by odnaleźć źródło nękających ja koszmarów.
Gears 5 bez Przepustki Sezonowej. Wszystkie mapy za darmo
Jak opowiedział Rod Ferugsson, czwarta część przypominała mu mocno, świetnie przyjęty "Mad Max: Na Drodze Gniewu". Jest on zdania, że to właśnie ostatnia, wydana część "girsów" była tak naprawdę historią Kait, lecz z JD jako grywalnym bohaterem. Tak samo, jak w przypadku ostatniej przygody Maxa, gdzie choć jest teoretycznie głównym bohaterem, to jednak większość naszej uwagi skupia postać Furiosy.
Po rozpoczęciu prac nad Gears 5 zespół zrozumiał, że to właśnie wykreowana przez nich kobieca bohaterka powinna zostać protagonistką najnowszej odsłony, ze względu na historię, jaką ma do opowiedzenia. Developer uznał więc, że skoro Diaz i tak ma być w centrum wszystkich wydarzeń, to czemu nie uczynić z niej głównej bohaterki gry. Tak też się stało, a historię Kait wychowanej poza jurysdykcją władzy COG poznamy już za 2 miesiące.
Warto również przeczytać:
Agresywna odpowiedź aktora grającego Marcusa z Gears of War w stosunku do fana
Gears 5. Edytor map zaprezentowany na wideo
Gears 5. Blisko 15 minut rozgrywki z trybu Escape