Death Stranding. Hideo Kojima zdradza implementację snu do gry
Premiera najnowszej gry od Hideo Kojimy coraz bliżej, a ten nieustannie zasypuje fanów materiałami z gry na swoim Twitterze. Niedawno zdradził, że w grze będzie możliwość snu i odpoczynku na łonie natury.
Death Stranding elektryzuje fanów twórczości Kojimy na całym świecie. Ostatnie informacje donoszą o tym, że jeszcze w lipcu mamy dostać całkiem sporo nowych informacji na temat nadchodzącej produkcji.
Szczegóły Death Stranding w lipcu. Hideo Kojima przyjeżdża na znaną imprezę
Choć materiały, które prezentuje szef Kojima Productions są zazwyczaj przedmiotem wielu teorii, to najnowsze dwa zdecydowanie nie skłaniają ku temu. Na jednym z dwóch zdjęć możemy odczytać japoński czasownik "okiru", który tłumaczony jest jako "budzić się". Biorąc pod uwagę pozycję naszego protagonisty, łatwo dojść do wniosku, iż zaimplementowana zostanie opcja snu.
Getting sleepy... pic.twitter.com/Ymze8o9BHS
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2019
Choć na ten moment nie wiemy, jaka będzie funkcja owego snu i jak on sam będzie działał jako element rozgrywki, to jednak należy spodziewać się tego, że nie został dodany po prostu. Hideo Kojima przyzwyczaił swoich wielbicieli do tego, że za każdą czynnością kryje się jakieś znaczenie.
Death Stranding zadebiutuje już 8 listopada 2019 roku na konsolach PlayStation 4.
Resting pic.twitter.com/dPhXXbzzBs
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2019